- tis sep 04, 2007 15:15
I helgen har vi varit på bröllop på Tjörn! Vi hade tänkt ta med vagnen som sovplats åt sjalbarnet under middagen. Mest kom nog denna idé från brudparet som var lite nervösa på hur det annars skulle gå. Så stod vi där, färdigpackade 10 minuter innan vi skulle gå iväg. Jag beklagade mig lite över den bökiga vagnen, maken höll med och så diskuterade vi varför vi skulle ha med den och beslöt lämna kvar den hemma! Klokt beslut visade det sig när vi kom till tåget, det hade nog knappt gått att få in den genom dörrarna!
Bröllopet gick bara bra. Bäbis sjalades till och från vigseln och på familjekortet efteråt (i snålblåst *burr*). Under början av middagen satt han i barnstol för att mitt i huvudrätten bli trött så att mamman fick ta en sjalprommenad så att han somnade. Mamman fick sen äta upp sin kalla huvudrätt...
Barnet sov gott under resten av måltiden och dansen.
Vi fick många kommentarer om hur lugn G var och att han skött sig fint. Många beundrade sjalen och en av de två gravid blev övertygade om att en sjal behöver man ha
.

Bröllopet gick bara bra. Bäbis sjalades till och från vigseln och på familjekortet efteråt (i snålblåst *burr*). Under början av middagen satt han i barnstol för att mitt i huvudrätten bli trött så att mamman fick ta en sjalprommenad så att han somnade. Mamman fick sen äta upp sin kalla huvudrätt...

Vi fick många kommentarer om hur lugn G var och att han skött sig fint. Många beundrade sjalen och en av de två gravid blev övertygade om att en sjal behöver man ha

mamma till G (april 2007) och lillen (april 2010)