Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Cinnamon
I helgen har vi varit på bröllop på Tjörn! Vi hade tänkt ta med vagnen som sovplats åt sjalbarnet under middagen. Mest kom nog denna idé från brudparet som var lite nervösa på hur det annars skulle gå. Så stod vi där, färdigpackade 10 minuter innan vi skulle gå iväg. Jag beklagade mig lite över den bökiga vagnen, maken höll med och så diskuterade vi varför vi skulle ha med den och beslöt lämna kvar den hemma! Klokt beslut visade det sig när vi kom till tåget, det hade nog knappt gått att få in den genom dörrarna!

Bröllopet gick bara bra. Bäbis sjalades till och från vigseln och på familjekortet efteråt (i snålblåst *burr*). Under början av middagen satt han i barnstol för att mitt i huvudrätten bli trött så att mamman fick ta en sjalprommenad så att han somnade. Mamman fick sen äta upp sin kalla huvudrätt... :roll: Barnet sov gott under resten av måltiden och dansen.

Vi fick många kommentarer om hur lugn G var och att han skött sig fint. Många beundrade sjalen och en av de två gravid blev övertygade om att en sjal behöver man ha :D .
:shock:
Användarens profilbild
Av Elinea
Ja vad ska man med vagn till egentligen :D Perfekt att passa på och göra lite reklam för hur bra det är med sjal också. Kan själv inte fatta hur man klarar av att ha en bebis om man inte har sjal.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Låter som ni hade det jättebra utan vagnen.
G är ju en mönsterbebis när det gäller att charma folk. Och det går ju inte charma folk i en liggvagn heller... det ska ju vara sjal.

Förresten.... vilken sjal fick äran att följa med på bröllopet då?
Av eamane
Låter som ni hade en perfekt dag på bröllopet och alltid roligt att "smitta" andra med sjalbacillen :)
Användarens profilbild
Av Ami
Det lät ju toppen!
Vi var också nyss på bröllop utan vagn och det gick hur bra som helst. Ringsjal till kyrkan, amning under vigselceremonin och svart, diskret trikåsjal under middagen och festen.
Användarens profilbild
Av Cinnamon
Wellen silver fick följa med. Passade bra till bröllopsstassen, jag hade mörkgrå byxor. Den fick ära eftersom det är den jag kan bära längst i. Jag grämer mig dock lite att jag inte unnade mig att hyra en sidenringsjal, det hade ju varit ännu snyggare.
Användarens profilbild
Av Cinnamon
Ami skrev:Det lät ju toppen!
Vi var också nyss på bröllop utan vagn och det gick hur bra som helst. Ringsjal till kyrkan, amning under vigselceremonin och svart, diskret trikåsjal under middagen och festen.
Amning under vigselcermoni fick vi också sysselsätta oss med. G ammar alltid när han är i kyrkan! :-D

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?