Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av puppan
Jag har sytt massor med sommarklänningar i veckan, 3 stycken till min 5åring, en till min nästan3åring och en i present till en dagiskompis. Och så har jag också knåpat ihop en present till en annan dagiskompis, två kalas har det varit i helgen. :D

Bild
Jag har kommit på hur man syr rullfåll på overlocken, skitsmidigt ju! :tumup:
Och så har jag använt volangpressarfotsverktyget. Bara att sy och så blir det volangigt. :app:

Bild

Bild
Dessa två är samma modell i olika tyger.

Bild
Och det här är samma modell även den, det är presenten till jubilaren från igår. Hon tyckte så mycket om klänningen att hon ville ha den på sig på kalaset idag. :heart:

OCh så presenten till dagens jubilar, en mantel och ett svärd. Här förevisad av min nästan3åring som blev mycket svårt avundsjuk och OCKSÅ önskar sig mantel och svärd när hon fyller år.

Bild
Användarens profilbild
Av Fryle
Jemmah skrev:Jag önskar mig också mantel och svärd när jag fyller år.... och en sommarklänning :love: :mrgreen:
Jag med! :mrgreen:
Användarens profilbild
Av puppan
Tack så mycket :heart:

Jag är faktiskt riktigt nöjd själv med manteln och svärdet och det säger nog en hel del, för jag är nästan aldrig helt 100 nöjd med det jag syr. Behöver jag säga att jag har ganska höga krav på mig själv. :wink: :roll:
Både födelsedagsbarnet och hans mamma blev väldigt glada för presenten. :app:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?