- sön jul 04, 2010 21:10
Jag har sytt massor med sommarklänningar i veckan, 3 stycken till min 5åring, en till min nästan3åring och en i present till en dagiskompis. Och så har jag också knåpat ihop en present till en annan dagiskompis, två kalas har det varit i helgen.

Jag har kommit på hur man syr rullfåll på overlocken, skitsmidigt ju!
Och så har jag använt volangpressarfotsverktyget. Bara att sy och så blir det volangigt.

Dessa två är samma modell i olika tyger.

Och det här är samma modell även den, det är presenten till jubilaren från igår. Hon tyckte så mycket om klänningen att hon ville ha den på sig på kalaset idag.
OCh så presenten till dagens jubilar, en mantel och ett svärd. Här förevisad av min nästan3åring som blev mycket svårt avundsjuk och OCKSÅ önskar sig mantel och svärd när hon fyller år.

Jag har kommit på hur man syr rullfåll på overlocken, skitsmidigt ju!

Och så har jag använt volangpressarfotsverktyget. Bara att sy och så blir det volangigt.

Dessa två är samma modell i olika tyger.
Och det här är samma modell även den, det är presenten till jubilaren från igår. Hon tyckte så mycket om klänningen att hon ville ha den på sig på kalaset idag.

OCh så presenten till dagens jubilar, en mantel och ett svärd. Här förevisad av min nästan3åring som blev mycket svårt avundsjuk och OCKSÅ önskar sig mantel och svärd när hon fyller år.
Mamma till K född 0505, lillasyster bajs 0709 samt en liten lillebrolla som kom i slutet på augusti -10
Mobilsurfar mest och läser mer än vad jag skriver.
Mobilsurfar mest och läser mer än vad jag skriver.