bentemaria skrev:
MammaBarn håller showroom i Göteborg med jämna mellanrum och så finns vår butik centrala Alingsås. Hjärtligt välkommen till oss. Vi har ett brett utbud av bärselar; AngelPack LX, FreeHand Baby Carrier, Patapum Baby Carrier och Patapum Toddler, Boba 2G, ERGObaby Carrier, Scootababy och BB-Tai (den sistnämnda är en mei tai som även uppfyller de europeiska säkerhetskraven för bärsele). Vi hjälper gärna att jämföra olika bärselar, så att du kan välja vad som passar dig och ditt barn allra bäst.
Scharlott - jag tror att det är från dig jag har köpt en Angelpack idag!! Det var mig Sandra lånade selar till och efter mycket provande på ett McDonalds i Skara bestämde jag mig slutligen för den. Den verkar kanon!! Gick jättelångt i den tidigare idag och blev inte alls så trött i ryggen som jag brukar med BabyBjörnen. Dock tror jag att "bröstspännet" (som satt på ryggen) satt för långt upp ... mitt enda huvudbry gäller hur jag själv ska kunna få ner det i rätt läge, utan hjälp ...
Så, tusen tack för att du ville skicka med Sandra selarna och jättetack till Sandra, igen, för att du la ner allt jobb och hjälpte mig! 
Javisst var det från mig du köpte din AngelPack
(Stort tack till Sandra för all hjälp
). Härligt att du fastnade för just AngelPack. Hoppas du blir nöjd med den. Jag har själv använt AngelPack en hel del till yngste sonen när han var mindre
(han är snart 5 år nu och går numera helst själv
) och tycker det är en himla skön bärsele
Angående bröstspännet... I fall det sitter för högt upp kan det vara i princip omöjligt att ändra placeringen då man har alla remmarna åtdragna (detta gäller de flesta bärselar). Försök att lossa lite på remmarna och se om du lättare kommer åt att justera, alternativt placera remmen i rätt läge innan du sätter i barnet. Lycka till och hör gärna av dig om du vill ha hjälp och råd - jag hjälper dig gärna!