- ons maj 12, 2010 14:38
Jag fick precis en genial(?) idé!
om man gör en mt-hybrid med mått som passar ett stort barn så kan den passa ett litet barn genom att man:
Syr som en podegi typ med en "fyrkant" med tex utbredbara axelband
och nertill har man två kanaler horisontellt
en nederst och en precis ovanför
sedan har man ett vadderat avbärarbälte med spänne som passar att dras genom en av kanalerna.
då har man
-avbärarbälte
-hybridens valmöjlighet med tex sjalaxelband
- två möjliga höjder på panelen!!
- dessutom kan man justera bredden på sittdelen som en dragsko!!
Man kan ju dessutom sy på säkring för breddjusteringen i form av knappar vid varje kanalända och små snoddöglor på avbärarbältet, så att man kan knäppa fast sittdelen i den bredd som passar!
Ser ni det framför er?
Någon tillverkare som vill köpa idén för ngn symbolisk summa?
om man gör en mt-hybrid med mått som passar ett stort barn så kan den passa ett litet barn genom att man:
Syr som en podegi typ med en "fyrkant" med tex utbredbara axelband
och nertill har man två kanaler horisontellt
en nederst och en precis ovanför
sedan har man ett vadderat avbärarbälte med spänne som passar att dras genom en av kanalerna.
då har man
-avbärarbälte
-hybridens valmöjlighet med tex sjalaxelband
- två möjliga höjder på panelen!!
- dessutom kan man justera bredden på sittdelen som en dragsko!!
Man kan ju dessutom sy på säkring för breddjusteringen i form av knappar vid varje kanalända och små snoddöglor på avbärarbältet, så att man kan knäppa fast sittdelen i den bredd som passar!
Ser ni det framför er?
Någon tillverkare som vill köpa idén för ngn symbolisk summa?

Senast redigerad av Sofie den ons maj 12, 2010 15:05, redigerad totalt 2 gång.
Tre fina ungar 
Jag har svårt att läsa mellan raderna. Jag upplever inte det som otrevligt om du förklarar överdrivet noga för mig om du tror att jag har missförstått dig.

Jag har svårt att läsa mellan raderna. Jag upplever inte det som otrevligt om du förklarar överdrivet noga för mig om du tror att jag har missförstått dig.