Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Aspasia
Hej,
det var ju kul att träffa på dig här! Jag kom på att det måste finnas något diskussionsforum på nätet när jag krånglade med sjalen och det var ju ingen måtta på hur många sjalentusiaster det finns!
Användarens profilbild
Av Stark
mimpen skrev:
Sofie skrev:
mimpen skrev:Vi planerar att sätta Hjalmar i babyskyddet i cykelkärran. Har just införskaffat en cykelhjälm också till honom. Den var för söt, såg ut som en nyckelpiga. Men när jag provade den såg ungen alls inte glad ut.Jaja, det kanske löser sig !
Storlek och vart köpte ni den?
Jag är på jakt! Har cyklat en gång m Freja i babysits i vår vagn som ju har störtbåge, på bara cykelväg. Men jag vill ha tag i en liiiiten hjälm!
Edit: bara för att jag frågade så hittade jag på barnens hus fr 44cm huvudomfång :tumup:
Ja! Precis den är det!
Fast då ska ju barnets huvud vara så stort dårå...

Hjälm måste ju barnet ha, sen tror jag inte det spelar någon större roll hur man transoprterar barnet enligt lagen, men frågan är vad man själv tycker. Och jag tycker då inte att man ska cykla med barnet på sig säger hon som gjort det några hundra meter någon gång. Däremot kan jag ju säga att i stol på cykeln kan en tunnis ha problem. C tyckte inte om att sitta på cykeln då hon inte vägde 9 kg när jag började cykla med henne. Hon guppade för mycket upp och ner i stolen. Däremot älskade hon kärran från första stund. Numera älskar hon cykeln och skumpar inte alls lika mycket.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?