- lör apr 10, 2010 14:48
Mamma till Viktor -08, Alexander -09 & Linnea -13
Nu är det min tur att vänta 

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
loppatoppa skrev:Nu väntar jag medKan man bli avslängd från dem också då de i full kareta tycker att det är roligare att springa tillbaks till hagen så tror jag att jag vet vad det är...Fast ngn sjal är det inte utan det är ngt som vissa tycker bits fram, sparkar bak o är obekväma på mitten
loppatoppa skrev:Nu väntar jag medJag hoppas att den inte kommer med postenFast ngn sjal är det inte utan det är ngt som vissa tycker bits fram, sparkar bak o är obekväma på mitten
mari_tres skrev:loppatoppa skrev:Nu väntar jag medKan man bli avslängd från dem också då de i full kareta tycker att det är roligare att springa tillbaks till hagen så tror jag att jag vet vad det är...Fast ngn sjal är det inte utan det är ngt som vissa tycker bits fram, sparkar bak o är obekväma på mitten
Miramar skrev:loppatoppa skrev:Nu väntar jag medJag hoppas att den inte kommer med postenFast ngn sjal är det inte utan det är ngt som vissa tycker bits fram, sparkar bak o är obekväma på mitten
zero.sara skrev:Väntar på ett paket som jag inte kan hämta ut (gemesam beställning) och det ligger på utlämningsstället sen minst i måndagsmen hon som ska hämta har inte hunnit eller glömt bort att hämta det. Imorgon ska jag påminna innan hon åker från jobbet (som bara ligger några minuter från utlämningstället) så hon inte glömmer....
Clärchen skrev:zero.sara skrev:Väntar på ett paket som jag inte kan hämta ut (gemesam beställning) och det ligger på utlämningsstället sen minst i måndagsmen hon som ska hämta har inte hunnit eller glömt bort att hämta det. Imorgon ska jag påminna innan hon åker från jobbet (som bara ligger några minuter från utlämningstället) så hon inte glömmer....
Håller tummarna för att du får hem paketet!
HannaGerda skrev:Buhu mitt paket har fortfarande inte kommit.Gör det!
Har någon varit med om att DHL slarvat bort paket förut för det verkar onekeligen så i mitt fall?
Och jag som är så sugen på att få slippa min sladdriga trikåsjal och prova på en vävd. Nästan så jag blir sugen att åka och köpa en någon annan stans om den inte kommer idag.
zero.sara skrev:Clärchen skrev:zero.sara skrev:Väntar på ett paket som jag inte kan hämta ut (gemesam beställning) och det ligger på utlämningsstället sen minst i måndagsmen hon som ska hämta har inte hunnit eller glömt bort att hämta det. Imorgon ska jag påminna innan hon åker från jobbet (som bara ligger några minuter från utlämningstället) så hon inte glömmer....
Håller tummarna för att du får hem paketet!
Paketet är hemma
Clärchen skrev:Buhu men då blir jag nog tvungen att betala för två sjalar.....HannaGerda skrev:Buhu mitt paket har fortfarande inte kommit.Gör det!
Har någon varit med om att DHL slarvat bort paket förut för det verkar onekeligen så i mitt fall?
Och jag som är så sugen på att få slippa min sladdriga trikåsjal och prova på en vävd. Nästan så jag blir sugen att åka och köpa en någon annan stans om den inte kommer idag.![]()
HannaGerda skrev:Men då kommer du ju att ha två sjalar så småningom (även om dhl krånglar så måste ju paketet komma någon gång) och en extra sjal är alltid bra att ha när en behöver tvättas!Clärchen skrev:Buhu men då blir jag nog tvungen att betala för två sjalar.....HannaGerda skrev:Buhu mitt paket har fortfarande inte kommit.Gör det!
Och jag som är så sugen på att få slippa min sladdriga trikåsjal och prova på en vävd. Nästan så jag blir sugen att åka och köpa en någon annan stans om den inte kommer idag.![]()
nedrans DHL.
Clärchen skrev:Sant sant sant men det tog tusen år för mig att bestämma vilken min första sjal skulle bli och inte ens nu vet jag om jag valt rätt....HannaGerda skrev:Men då kommer du ju att ha två sjalar så småningom (även om dhl krånglar så måste ju paketet komma någon gång) och en extra sjal är alltid bra att ha när en behöver tvättas!Clärchen skrev:Buhu men då blir jag nog tvungen att betala för två sjalar.....HannaGerda skrev:Buhu mitt paket har fortfarande inte kommit.Gör det!
nedrans DHL.
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?