Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av loppatoppa
Nu väntar jag med :) Fast ngn sjal är det inte utan det är ngt som vissa tycker bits fram, sparkar bak o är obekväma på mitten :love:
Användarens profilbild
Av mari_tres
loppatoppa skrev:Nu väntar jag med :) Fast ngn sjal är det inte utan det är ngt som vissa tycker bits fram, sparkar bak o är obekväma på mitten :love:
Kan man bli avslängd från dem också då de i full kareta tycker att det är roligare att springa tillbaks till hagen så tror jag att jag vet vad det är... :lol:
Användarens profilbild
Av Miramar
loppatoppa skrev:Nu väntar jag med :) Fast ngn sjal är det inte utan det är ngt som vissa tycker bits fram, sparkar bak o är obekväma på mitten :love:
Jag hoppas att den inte kommer med posten :wink:
Användarens profilbild
Av loppatoppa
mari_tres skrev:
Kan man bli avslängd från dem också då de i full kareta tycker att det är roligare att springa tillbaks till hagen så tror jag att jag vet vad det är... :lol:

Stämmer säkert på en hel del av dem :lol:
Användarens profilbild
Av loppatoppa
Miramar skrev:
Jag hoppas att den inte kommer med posten :wink:

*ler* Nej, hon kommer inte m posten. Jag kör o hämtar henne själv, blev så dyr frakt annars ;) Dessutom finns hon bara ca 8 km härifrån...
Användarens profilbild
Av HannaGerda
BUhu har suttit här och väntat på att min allra första vävda sjal ska komma hem till mig och så när jag änteligen får mitt sms där det står att den finns att hämta och jag knatar upp till seven eleven så finns den INTE där...

Jag får vänta tills i morgon.. om den ens kommit då för det är killen på DHL som inte lämna paketen utan bara lapparna.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Väntar på ett paket som jag inte kan hämta ut (gemesam beställning) och det ligger på utlämningsstället sen minst i måndags :hopmad: men hon som ska hämta har inte hunnit eller glömt bort att hämta det. Imorgon ska jag påminna innan hon åker från jobbet (som bara ligger några minuter från utlämningstället) så hon inte glömmer.... :twisted:
Användarens profilbild
Av Clärchen
zero.sara skrev:Väntar på ett paket som jag inte kan hämta ut (gemesam beställning) och det ligger på utlämningsstället sen minst i måndags :hopmad: men hon som ska hämta har inte hunnit eller glömt bort att hämta det. Imorgon ska jag påminna innan hon åker från jobbet (som bara ligger några minuter från utlämningstället) så hon inte glömmer.... :twisted:
:tumsup: Håller tummarna för att du får hem paketet!
Användarens profilbild
Av zero.sara
Clärchen skrev:
zero.sara skrev:Väntar på ett paket som jag inte kan hämta ut (gemesam beställning) och det ligger på utlämningsstället sen minst i måndags :hopmad: men hon som ska hämta har inte hunnit eller glömt bort att hämta det. Imorgon ska jag påminna innan hon åker från jobbet (som bara ligger några minuter från utlämningstället) så hon inte glömmer.... :twisted:
:vågen: Paketet är hemma
Användarens profilbild
Av HannaGerda
Buhu mitt paket har fortfarande inte kommit.

Har någon varit med om att DHL slarvat bort paket förut för det verkar onekeligen så i mitt fall?

Och jag som är så sugen på att få slippa min sladdriga trikåsjal och prova på en vävd. Nästan så jag blir sugen att åka och köpa en någon annan stans om den inte kommer idag.
Användarens profilbild
Av Clärchen
HannaGerda skrev:Buhu mitt paket har fortfarande inte kommit.

Har någon varit med om att DHL slarvat bort paket förut för det verkar onekeligen så i mitt fall?

Och jag som är så sugen på att få slippa min sladdriga trikåsjal och prova på en vävd. Nästan så jag blir sugen att åka och köpa en någon annan stans om den inte kommer idag.
Gör det! :twisted:
zero.sara skrev:
Clärchen skrev:
:vågen: Paketet är hemma
:tumup:
Användarens profilbild
Av HannaGerda
Clärchen skrev:

Buhu men då blir jag nog tvungen att betala för två sjalar..... :cry: nedrans DHL.
Användarens profilbild
Av Clärchen
HannaGerda skrev:
Clärchen skrev:

Buhu men då blir jag nog tvungen att betala för två sjalar..... :cry: nedrans DHL.
Men då kommer du ju att ha två sjalar så småningom (även om dhl krånglar så måste ju paketet komma någon gång) och en extra sjal är alltid bra att ha när en behöver tvättas! :app:
Användarens profilbild
Av HannaGerda
Clärchen skrev:
HannaGerda skrev:
Clärchen skrev:

Men då kommer du ju att ha två sjalar så småningom (även om dhl krånglar så måste ju paketet komma någon gång) och en extra sjal är alltid bra att ha när en behöver tvättas! :app:
Sant sant sant men det tog tusen år för mig att bestämma vilken min första sjal skulle bli och inte ens nu vet jag om jag valt rätt.... :hmm:
Hoppet lever dock att den ska komma idag och gör den det kan jag ju prova den lite så kanske det blir lättare att välja en andra sedan. Mycket problem det här med sjalar :)
  • 1
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?