Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Apelsin skrev:samma här, men jag håller ju inte upp allt för granskning och säger vad det kostat osv. men jag skulle ju aldrig ljuga. han är väldigt ointresserad av shopping och vill helt enkelt inte veta.JoJsMamma skrev:Självklart. Jag gillar inte tanken på att inte vara ärlig när det gäller det ekonomiska.fast redovisar du allt? jag redovisar inte alla inköp för maken, men jag döljer inget och vill han veta vad något kostar så vet han ju självklart det också.
Mirjam skrev:Vi har gemensam ekonomi och budget så jag kan inte smygköpa även om jag skulle vilja.Det är kärlekMen senast jag försökte förhandla om sjalköp visade det sig att han redan beställt den jag ville ha i present åt mig.
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?