Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
Scharlott skrev:
mari_tres skrev:Jäklar.
Måste jag också ha en bambu tro? det är ju typ bara det jag har kvar att prova :hmm:
:fnissa:
Du är en ond kvinna :fnissa: Du har inga på lager? När har du nästa leverans? :floet2: det var så smidigt att beställa genom dig :mrgreen:
Användarens profilbild
Av mari_tres
:duh: Varför gick jag in där för?? :love:

En sån här och en grå perl, tack! :loving: Jag borde väl få mängdrabatt snart, va? :hmm: :wink:
Är det 25% lin i den här också?
Bild
Användarens profilbild
Av Scharlott
mari_tres skrev:
Scharlott skrev:
mari_tres skrev:Jäklar.
Måste jag också ha en bambu tro? det är ju typ bara det jag har kvar att prova :hmm:
:fnissa:
Du är en ond kvinna :fnissa: Du har inga på lager? När har du nästa leverans? :floet2: det var så smidigt att beställa genom dig :mrgreen:
:twisted: :lol: Hur som helst, trevligt att höra att du tycker det var smidigt att beställa via mig :D
Inga bambusjalar i lager här just nu, men har tygprover i mängder 8) Du undrar över nästa leverans och jag har några specialsjalar bokade som jag nog behöver få hem snart... :|
Användarens profilbild
Av Scharlott
mari_tres skrev: :duh: Varför gick jag in där för?? :love:

En sån här och en grå perl, tack! :loving: Jag borde väl få mängdrabatt snart, va? :hmm: :wink:
Är det 25% lin i den här också?
Bild
Håller med dig om att den är jättesnygg :love: Ja, det är en linnesjal. Och just Butterflies tog slut snabbt :purskis:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Scharlott skrev: Håller med dig om att den är jättesnygg :love: Ja, det är en linnesjal. Och just Butterflies tog slut snabbt :purskis:
Den här ligger också under specialerbjudanden, är det samma "fel" på den som på den andra så måste jag nog slå till :fnissa:
Har du kännt på nån av Natibabys linnesjalar?
Användarens profilbild
Av Scharlott
mari_tres skrev:
Scharlott skrev: Håller med dig om att den är jättesnygg :love: Ja, det är en linnesjal. Och just Butterflies tog slut snabbt :purskis:
Den här ligger också under specialerbjudanden, är det samma "fel" på den som på den andra så måste jag nog slå till :fnissa:
Har du kännt på nån av Natibabys linnesjalar?
Har inte haft förmånen att känna på någon av Natibabys linnesjalar, ännu... Har dock som sagt tygprover i mängder (vilka jag fick innan Butterflies Linen kom) och där finns ett tygprov på en annan av Natibabys linnesjalar. Den känns riktigt bra 8)

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?