Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
Scharlott skrev:
mari_tres skrev:Jäklar.
Måste jag också ha en bambu tro? det är ju typ bara det jag har kvar att prova :hmm:
:fnissa:
Du är en ond kvinna :fnissa: Du har inga på lager? När har du nästa leverans? :floet2: det var så smidigt att beställa genom dig :mrgreen:
Användarens profilbild
Av mari_tres
:duh: Varför gick jag in där för?? :love:

En sån här och en grå perl, tack! :loving: Jag borde väl få mängdrabatt snart, va? :hmm: :wink:
Är det 25% lin i den här också?
Bild
Användarens profilbild
Av Scharlott
mari_tres skrev:
Scharlott skrev:
mari_tres skrev:Jäklar.
Måste jag också ha en bambu tro? det är ju typ bara det jag har kvar att prova :hmm:
:fnissa:
Du är en ond kvinna :fnissa: Du har inga på lager? När har du nästa leverans? :floet2: det var så smidigt att beställa genom dig :mrgreen:
:twisted: :lol: Hur som helst, trevligt att höra att du tycker det var smidigt att beställa via mig :D
Inga bambusjalar i lager här just nu, men har tygprover i mängder 8) Du undrar över nästa leverans och jag har några specialsjalar bokade som jag nog behöver få hem snart... :|
Användarens profilbild
Av Scharlott
mari_tres skrev: :duh: Varför gick jag in där för?? :love:

En sån här och en grå perl, tack! :loving: Jag borde väl få mängdrabatt snart, va? :hmm: :wink:
Är det 25% lin i den här också?
Bild
Håller med dig om att den är jättesnygg :love: Ja, det är en linnesjal. Och just Butterflies tog slut snabbt :purskis:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Scharlott skrev: Håller med dig om att den är jättesnygg :love: Ja, det är en linnesjal. Och just Butterflies tog slut snabbt :purskis:
Den här ligger också under specialerbjudanden, är det samma "fel" på den som på den andra så måste jag nog slå till :fnissa:
Har du kännt på nån av Natibabys linnesjalar?
Användarens profilbild
Av Scharlott
mari_tres skrev:
Scharlott skrev: Håller med dig om att den är jättesnygg :love: Ja, det är en linnesjal. Och just Butterflies tog slut snabbt :purskis:
Den här ligger också under specialerbjudanden, är det samma "fel" på den som på den andra så måste jag nog slå till :fnissa:
Har du kännt på nån av Natibabys linnesjalar?
Har inte haft förmånen att känna på någon av Natibabys linnesjalar, ännu... Har dock som sagt tygprover i mängder (vilka jag fick innan Butterflies Linen kom) och där finns ett tygprov på en annan av Natibabys linnesjalar. Den känns riktigt bra 8)

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?