- sön aug 26, 2007 17:09
Varför är det så ofta man läser att sjalen har varit ovärdelig eftersom vår son/dotter inte gillat vagnen, inte gillat golvet, inte kunnat somna själv osv. Jag skall erkänna att jag själv uttrycker mig så ibland - att sjalen är en räddare i nöden när inget annat funkar. Missförstå mig inte, den är en räddare i nöden många gånger men är det därför jag älskar mina sjalar (och har närmre dussinet fullt av dem
)?
Nej, min son älskar sin vagn, han somnar själv i sin säng och för det mesta funkade babysittern eller golvet att ligga på när han var mindre. Sjalen har jag faktiskt mest för att den är så otroligt mysig - någon här skrev att det var "som en kram" att bära i sjal. Underbart uttryckt
, när jag bär sonen i sjal får jag liksom krama honom i flera timmar
istället för att "bara" frakta honom eller hålla honom nöjd.
Egentligen vet jag inte vad jag vill med detta
Men det var tankar som dök upp när jag skrev i en tråd på fl och var bättre än här på sb kan jag ventilera sjaltankarna 

Nej, min son älskar sin vagn, han somnar själv i sin säng och för det mesta funkade babysittern eller golvet att ligga på när han var mindre. Sjalen har jag faktiskt mest för att den är så otroligt mysig - någon här skrev att det var "som en kram" att bära i sjal. Underbart uttryckt

Egentligen vet jag inte vad jag vill med detta