Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Sista inlägget innan festivalen. Iaf, ni som kommer senare och vill träffa nån så har jag en grå yllekjol och orange/röd/brun blommig omlottröja, långt mörkrött hår och lagom gravidmage. :lol:
Hemma igen! Det var en givande mässa. Jag hade en superdag med sällskap av Tina. Så pratade jag med Sockertopp och Doddit och stötte ihop med Lojse och såg Jazoo på avstånd. :hello:

Var det fler sär som jag missade?
zandrama skrev:Hemma igen! Det var en givande mässa. Jag hade en superdag med sällskap av Tina. Så pratade jag med Sockertopp och Doddit och stötte ihop med Lojse och såg Jazoo på avstånd. :hello:

Men hallå - och så kom du inte och hälsade? :indignerad: Och jag hade ju gärna hälsat på Tina också...

Jag hade en rätt kaosig mässa. Det jag egentligen var ute efter fanns typ inte (bomullsgarner), och Vincent var INTE samarbetsvillig. Det är bara att konstatera att det inte funkar att ha 1,5-åring av den typen med på mässor. Han ville BARA springa och krypa och klättra och fingra på saker. Enda gången han blev lugn var när Systeryster tog upp och bar honom - när jag bar honom så åmade han sig och skrek som jag vet inte var. Selen på ryggen funkade inte, då drog han mig i håret tills jag satte ner honom. Vagnen funkade inte, där åmade han sig och krängde så att vagnen välte....

Inte min bästa mässa mao. Men det var ok ändå :lol: Trevligt sällskap med MsMorrison, Systeryster och Fru Björn är ju inte fel ändå.
Hur var mässan jämfört med Kista är man ju nu nyfiken att höra? :D

jazoo: Bådar alltså inte gott för mig på söndag med min springiga, pilliga 13 månaders... :lol:
Nu måste jag ta rätt på en rulle papper som dragit omkring med i lägenheten och rivits sönder..
nakum skrev:Hur var mässan jämfört med Kista är man ju nu nyfiken att höra? :D

jazoo: Bådar alltså inte gott för mig på söndag med min springiga, pilliga 13 månaders... :lol:
Nu måste jag ta rätt på en rulle papper som dragit omkring med i lägenheten och rivits sönder..
Jag tycker att Kista hade bättre fika :lol:
Annars inte så stor skillnad (det var inte så mycket scrapbookinggrejer den här gången) tycker jag .

Nja, jag hade nog inte tagit med en 13 månaders om jag inte hade typ tre personer som backup.... :lol:
jazoo skrev:
nakum skrev:Hur var mässan jämfört med Kista är man ju nu nyfiken att höra? :D

Jag tycker att Kista hade bättre fika :lol:
Annars inte så stor skillnad (det var inte så mycket scrapbookinggrejer den här gången) tycker jag .

Nja, jag hade nog inte tagit med en 13 månaders om jag inte hade typ tre personer som backup.... :lol:
Okej. Jag har närmare iallafall, det känns skönt. :tumup:
Haha, för allas skull kanske maken bör vara hemma med honom då. Tanken var att vi skulle gå allihop.
Nu sitter jag och klipper mönster, för nu har jag så mycket kul tyg att sy i och en hel massa inspiration! :vågen:

Och nu protesterar mina fogar så jag känner mig som en 70-åring eller så. :roll:
jazoo skrev:
zandrama skrev:Hemma igen! Det var en givande mässa. Jag hade en superdag med sällskap av Tina. Så pratade jag med Sockertopp och Doddit och stötte ihop med Lojse och såg Jazoo på avstånd. :hello:

Men hallå - och så kom du inte och hälsade? :indignerad: Och jag hade ju gärna hälsat på Tina också...
Jag hann inte. Jag såg dig och så tittade jag och ett annat håll och när jag tittade tillbaka var du försvunnen. :roll:
Användarens profilbild
Av AnKa
Fru Björn skrev:Tack för idag! Köpte bara lite tyg :-) Och beställde två maskiner!
Tack för sällskap jazoo, systeryster och MsMorrison!
Håller med att nästa gång måste vi ha sjalbarnslappar eller liknande :-)
Beställde två maskiner :shock: berätta!! Jag tror jag är lite avundsjuk :mrgreen:
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?