- tor feb 18, 2010 22:35
Jag vill oxå gå...får se bara om jag kommer mig iväg...o isåfall med eller utan lilleman...
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
zandrama skrev:Hemma igen! Det var en givande mässa. Jag hade en superdag med sällskap av Tina. Så pratade jag med Sockertopp och Doddit och stötte ihop med Lojse och såg Jazoo på avstånd.Men hallå - och så kom du inte och hälsade? :indignerad: Och jag hade ju gärna hälsat på Tina också...
Var det fler sär som jag missade?
nakum skrev:Hur var mässan jämfört med Kista är man ju nu nyfiken att höra?Jag tycker att Kista hade bättre fika![]()
jazoo: Bådar alltså inte gott för mig på söndag med min springiga, pilliga 13 månaders...![]()
Nu måste jag ta rätt på en rulle papper som dragit omkring med i lägenheten och rivits sönder..
jazoo skrev:Okej. Jag har närmare iallafall, det känns skönt.nakum skrev:Hur var mässan jämfört med Kista är man ju nu nyfiken att höra?Jag tycker att Kista hade bättre fika![]()
jazoo: Bådar alltså inte gott för mig på söndag med min springiga, pilliga 13 månaders...![]()
Nu måste jag ta rätt på en rulle papper som dragit omkring med i lägenheten och rivits sönder..
Annars inte så stor skillnad (det var inte så mycket scrapbookinggrejer den här gången) tycker jag .
Nja, jag hade nog inte tagit med en 13 månaders om jag inte hade typ tre personer som backup....
jazoo skrev:Jag hann inte. Jag såg dig och så tittade jag och ett annat håll och när jag tittade tillbaka var du försvunnen.zandrama skrev:Hemma igen! Det var en givande mässa. Jag hade en superdag med sällskap av Tina. Så pratade jag med Sockertopp och Doddit och stötte ihop med Lojse och såg Jazoo på avstånd.Men hallå - och så kom du inte och hälsade? :indignerad: Och jag hade ju gärna hälsat på Tina också...
Var det fler sär som jag missade?
Fru Björn skrev:Tack för idag! Köpte bara lite tygBeställde två maskinerOch beställde två maskiner!
Tack för sällskap jazoo, systeryster och MsMorrison!
Håller med att nästa gång måste vi ha sjalbarnslappar eller liknande
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?