Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Be-Linda
Nu har Jag färgat min Viola!!! Den hänger på tork nu och bilder kommer imorgon! :mums: :loving:
Användarens profilbild
Av Bowzee
Ååh! Spännande :app:

Smyger in en fråga också... Vilken färg använder du ? Nitors eller Herdins eller kanske annan? När jag skulle köpa åt min nyinskaffade amazonas, så sa de att jag var tvungen att färga hela i en färg, för det funkade enbart i tvättmaskin.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Bowzee skrev:Ååh! Spännande :app:

Smyger in en fråga också... Vilken färg använder du ? Nitors eller Herdins eller kanske annan? När jag skulle köpa åt min nyinskaffade amazonas, så sa de att jag var tvungen att färga hela i en färg, för det funkade enbart i tvättmaskin.
:hmm: Jag har färgat två sjalar, och ingen av dem är färgad i maskin. Vad gör en maskin som inte kan göras för hand, likssom? Hålla jämn temperatur kan man göra på spisen :wink:

Anledningen till att jag väljer att färga för hand är att vi har typ världens äldsta tvättmaskin som jag inte vet hur den funkar eftersom det inte finns nån manual till den :lol: ifall att nån undrar.
Användarens profilbild
Av Bowzee
mari_tres skrev:
Bowzee skrev:Ååh! Spännande :app:

:hmm: Jag har färgat två sjalar, och ingen av dem är färgad i maskin. Vad gör en maskin som inte kan göras för hand, likssom? Hålla jämn temperatur kan man göra på spisen :wink:

Anledningen till att jag väljer att färga för hand är att vi har typ världens äldsta tvättmaskin som jag inte vet hur den funkar eftersom det inte finns nån manual till den :lol: ifall att nån undrar.
Jag blev lite trött på snubbens attityd med. :hide:
Han sa upprepade gånger att det måste ligga en hel timme och att man måste hålla konstant temperatur och rörelse. Och det kan bara tvättmaskinen göra. Att få färgen att gå från ljust till mörkt fanns ingen som helst möjlighet till, menade han. Nähä.
Fast jag vet inte om jag vågar... Tänk om det inte blir bra, eller färgerna blir fula tillsammans eller, eller... :lol:

Förlåt för OT! :oops:
Användarens profilbild
Av jenn79
Be-Linda skrev:Nu har Jag färgat min Viola!!! Den hänger på tork nu och bilder kommer imorgon! :mums: :loving:
Så kan du inte säga :Hahaa: Vil ju se resultatet NU!!
Användarens profilbild
Av binaem
men vi vill se blöta bilder!
Användarens profilbild
Av Siania
Nu är det faktiskt i morgon. 8) Väntar på bilder. :kamera:
Av sjaltokan
Siania skrev:Nu är det faktiskt i morgon. 8) Väntar på bilder. :kamera:
:iagree:
Användarens profilbild
Av Annika E
Bilder! Bilder! Bilder! :lol:
Användarens profilbild
Av zandrama
Bilder!
Användarens profilbild
Av sussry
Ska bli så spännande att se färgen!
Användarens profilbild
Av Droppen
thowida skrev:
Siania skrev:Nu är det faktiskt i morgon. 8) Väntar på bilder. :kamera:

Användarens profilbild
Av Be-Linda
:this: ska lägga barnen först! :D 8)
Användarens profilbild
Av zero.sara
Be-Linda skrev:Nu har Jag färgat min Viola!!! Den hänger på tork nu och bilder kommer imorgon! :mums: :loving:
:app: :eld: vad spännande :D Blev det som du tänkt dig?

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?