Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Bowzee skrev:Ååh! Spännande![]()
Smyger in en fråga också... Vilken färg använder du ? Nitors eller Herdins eller kanske annan? När jag skulle köpa åt min nyinskaffade amazonas, så sa de att jag var tvungen att färga hela i en färg, för det funkade enbart i tvättmaskin.
mari_tres skrev:Jag blev lite trött på snubbens attityd med.Bowzee skrev:Ååh! Spännande![]()
Smyger in en fråga också... Vilken färg använder du ? Nitors eller Herdins eller kanske annan? När jag skulle köpa åt min nyinskaffade amazonas, så sa de att jag var tvungen att färga hela i en färg, för det funkade enbart i tvättmaskin.Jag har färgat två sjalar, och ingen av dem är färgad i maskin. Vad gör en maskin som inte kan göras för hand, likssom? Hålla jämn temperatur kan man göra på spisen
![]()
Anledningen till att jag väljer att färga för hand är att vi har typ världens äldsta tvättmaskin som jag inte vet hur den funkar eftersom det inte finns nån manual till denifall att nån undrar.
Be-Linda skrev:Nu har Jag färgat min Viola!!! Den hänger på tork nu och bilder kommer imorgon!Så kan du inte säga![]()
thowida skrev:Siania skrev:Nu är det faktiskt i morgon.Väntar på bilder.
Be-Linda skrev:Nu har Jag färgat min Viola!!! Den hänger på tork nu och bilder kommer imorgon!![]()
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?