- tis jan 12, 2010 16:24
Har blivit vansinnigt sugen på en röd snöflingesjal från didymos. det är 40 ull och 60 bomull. Hur är ullsjalarna jämfört med de i bomull? Jag har inte mer än kännt på en Ellips och en Wellen så jag har ingen didymos erfarenhet, men har en lollipop, en girasol och en inka att jämföra med
Är ullsjalen varmare än en bomullssjal eller blir den bara så där lagom som en ulltröja?
brukar de vara tunna, de jacuardvävda?
Blir de mjukare än bomullssjalarna?
Är den ömtåligare än en "vanlig" bomulls sjal?
De fanns även i andra sortering, är det nån som beställt en sån, och hur mycket fel kan det vara på dem?
Det är ju mycket pengar men jag skulle vilja testa en ullsjal också. funkar det med en sån här sjal till en liten bebis? När lillen vuxit ur trikåsjalen håller ju vintern på att vara över.
Är ullsjalen varmare än en bomullssjal eller blir den bara så där lagom som en ulltröja?
brukar de vara tunna, de jacuardvävda?
Blir de mjukare än bomullssjalarna?
Är den ömtåligare än en "vanlig" bomulls sjal?
De fanns även i andra sortering, är det nån som beställt en sån, och hur mycket fel kan det vara på dem?
Det är ju mycket pengar men jag skulle vilja testa en ullsjal också. funkar det med en sån här sjal till en liten bebis? När lillen vuxit ur trikåsjalen håller ju vintern på att vara över.
Senast redigerad av telistant den tis jan 26, 2010 13:48, redigerad totalt 1 gånger.
L 07
A 10
E 12