Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fluffboll
Jag fick en symaskin i julklapp. Axel har länge pratat om en kockmössa. Han vill ha det när han lagar mat, både i låtsasköket och när han hjälper till att laga mat. Så jag tänkte lite, och så surfade jag lite mönster och sånt. Men hittade inget jag gillade. Så då tänkte jag lite till. Följa mönster är ju lite boring va. Hur svårt kan det va? Jag freestylar lite på känn, tänkte jag och skred till verket.

Å alltså, jag vet inte om det var så smart tänkt att ge sig på att sy en riktig grej det absolut första man gör, det var inte jättelätt direkt. Men fasen vad snygg den blev. :app: Antingen är det nybörjartur eller så är jag en kick ass naturbegåvning på symaskin. :lol: Jag är helt chockad själv över att jag kunde. :shock:

Bild

Bild
Ebbe fick mannekänga eftersom Axel sov.
den va inte dum du :tumup: tänk om jag också skulle våga sy en till lilla a.
du måste helt klart vara en naturbegåvning på å sy
Användarens profilbild
Av Fluffboll
vovvemor skrev:Men! :siishah: Och här har du ljugit och sagt att du inte kan sy... Fy på dig! :this:
Jättesnyggt ju!! :vågen:
Haha, jag har ju inte petat på en symaskin sen högstadiet ju. Jag vill minnas att jag då sydde nåt mycket avancerat som en kökshandduk eller nåt. ;)
Av Sofie
Jag freestylar nästan jämt, det blir roligast så!

Väldigt snygg!! :love:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?