- ons jan 20, 2010 00:11
Jag fick en symaskin i julklapp. Axel har länge pratat om en kockmössa. Han vill ha det när han lagar mat, både i låtsasköket och när han hjälper till att laga mat. Så jag tänkte lite, och så surfade jag lite mönster och sånt. Men hittade inget jag gillade. Så då tänkte jag lite till. Följa mönster är ju lite boring va. Hur svårt kan det va? Jag freestylar lite på känn, tänkte jag och skred till verket.
Å alltså, jag vet inte om det var så smart tänkt att ge sig på att sy en riktig grej det absolut första man gör, det var inte jättelätt direkt. Men fasen vad snygg den blev.
Antingen är det nybörjartur eller så är jag en kick ass naturbegåvning på symaskin.
Jag är helt chockad själv över att jag kunde.

Ebbe fick mannekänga eftersom Axel sov.
Å alltså, jag vet inte om det var så smart tänkt att ge sig på att sy en riktig grej det absolut första man gör, det var inte jättelätt direkt. Men fasen vad snygg den blev.

Ebbe fick mannekänga eftersom Axel sov.
Axel 070303
Ebbe 090401
Matte till tre fantastiska Labbedårar
Rebozo Röd Eld, Svart TricotSlen, BabyHawk Camo, BB-sling Passion Fruit, Panakeiasydd MT, Ringo Havssäv, AP Cocoa, Boba Willow, Zara Lemongrass, Girasol Symphuo och Easy Sol.
Ebbe 090401
Matte till tre fantastiska Labbedårar
Rebozo Röd Eld, Svart TricotSlen, BabyHawk Camo, BB-sling Passion Fruit, Panakeiasydd MT, Ringo Havssäv, AP Cocoa, Boba Willow, Zara Lemongrass, Girasol Symphuo och Easy Sol.