- tis aug 21, 2007 10:20
Den senaste veckan har jag lyckats så himla bra med att knyta upp lille O på ryggen för förmiddagssömnen så han har hunnit sova där några timmar medan jag passat på med lite andra saker. Men - trots allt blir det varmt och svettigt fortfarande så på väg från dagis idag tänkte jag prova på att lägga ner honom i vagnen. Det funkade ju ändå när jag skulle in på sjalträff i förra veckan. Då sov han i vagnen i närmare 2,5 timme.
Men det är tydligen något helt annat att ligga i vagn på tomten hemma och att ligga i vagn när man åker buss, tunnelbana och står på ett stimmigt fik i ett stimmigt köpcentrum för naturligtvis vaknade han efter ca 5 minuter. Det blir helt enkelt till att acceptera att sjalbarnet ska vara i sjal och inte i vagn. I alla fall före halvåret...
Men det är tydligen något helt annat att ligga i vagn på tomten hemma och att ligga i vagn när man åker buss, tunnelbana och står på ett stimmigt fik i ett stimmigt köpcentrum för naturligtvis vaknade han efter ca 5 minuter. Det blir helt enkelt till att acceptera att sjalbarnet ska vara i sjal och inte i vagn. I alla fall före halvåret...
E 050416
O 070615
J 100723
*Guldgossar*
O 070615
J 100723
*Guldgossar*