Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
ellla skrev:jag skulle vilja ha en polokrage som man kan ha som kombinerad mössa/halsduk. Typ en tyb alså. nån som vet något fint mönster?Öhhh... det finns ett fint i Knitty, tror jag. Heter något i stil med ice queen eller så. Det finns på ravelry också. Men det är i tunt, tunt garn - så behöver du inte leta efter det om du tänkt dig något mera rustikt.
Bubbi skrev:Sambons kompis fick barn i lördags, och då kom jag på att jag givetvis måste sticka en bebiströja som presentTjoho
Kaffemoster skrev:det är inte denna du menar?ellla skrev:jag skulle vilja ha en polokrage som man kan ha som kombinerad mössa/halsduk. Typ en tyb alså. nån som vet något fint mönster?Öhhh... det finns ett fint i Knitty, tror jag. Heter något i stil med ice queen eller så. Det finns på ravelry också. Men det är i tunt, tunt garn - så behöver du inte leta efter det om du tänkt dig något mera rustikt.
Knyttet & K skrev:Oj vilken gigantisk bildMen en cool mössa blev det!![]()
solängel skrev:och jag vill bara få den överstökad... Jag brukar må ganska dåligt på jul. Det blir lite för mycket så att säga.Knyttet & K skrev:Oj vilken gigantisk bildMen en cool mössa blev det!![]()
![]()
Jag är klar med lite julklappsstickning jag med. Syrran ska få en liten halsduk, början på en revontuli i Kauni. Svågern ska få en mössa i L.O.O.Y. Till pappa tänkte jag sticka pulsvärmare i freedom spirit. Långa med tumme. Borde väl passa bra till värkbrutna handleder, eller hur? Det är svårare med U's halsduk... hittar inte någon tid för hemligstickning, men det är inte så mycket kvar heller.
Jag vill ha en månad kvar till jul!
ellla skrev:Okej, hittar ingen fin tub, så det blir en "hitta på" och det är jag inte sugen på just nu så en annan utmaning!
Jag har tre nystan vitt milano sånt där som är till Åremössan bland annat. Vad ska jag hitta på av det?
ellla skrev:hittade denna, inte alls vad jag letade efter, men jag gillar den!
ellla skrev:Okej, hittar ingen fin tub, så det blir en "hitta på" och det är jag inte sugen på just nu så en annan utmaning!En fuskpolo
Jag har tre nystan vitt milano sånt där som är till Åremössan bland annat. Vad ska jag hitta på av det?
Bubbi skrev:Såhär:ellla skrev:Okej, hittar ingen fin tub, så det blir en "hitta på" och det är jag inte sugen på just nu så en annan utmaning!
Jag har tre nystan vitt milano sånt där som är till Åremössan bland annat. Vad ska jag hitta på av det?ellla skrev:hittade denna, inte alls vad jag letade efter, men jag gillar den!
Men kan du inte sticka denna, men som en tub?
ellla skrev:Okej, hittar ingen fin tub, så det blir en "hitta på" och det är jag inte sugen på just nu så en annan utmaning!Sticka en längre och bredare åre-mössa och låt bli att sy ihop den upptill. Vips så har du en tub!
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?