- tis dec 01, 2009 22:21
För det mesta har jag byxor (jeans el. manchester) och vindfleecejacka på min ettåring, men ibland om det är mycket kallt och jag vill slippa bärskydd tar jag vinteroverallen. De gånger jag bär min 2,5 åring har hon oftast antingen vinteroverall eller vindbyxor och vindjacka (hon är för stor för bärskyddet).
Kosmos skrev:Jag blir galen av att fleeceoverallen gör att sjalen kanar omkring. Kan inte knyta upp henne i långsjal eller ha henne i ringsjal för det blir bara inte bra när hon har en overall i fleeceVad har ni på era barn om de har ytterkläder i sjal/sele????
För det mesta har jag byxor (jeans el. manchester) och vindfleecejacka på min ettåring, men ibland om det är mycket kallt och jag vill slippa bärskydd tar jag vinteroverallen. De gånger jag bär min 2,5 åring har hon oftast antingen vinteroverall eller vindbyxor och vindjacka (hon är för stor för bärskyddet).
Två tjejer födda 07 & 08. Burit i MaM, Didymos, Zara, Ergo, Beco Butterfly, BB-Tai, Manduca, Boba, Aldoria Bambu Soft, Calin Blue Gauze. En kille, född 2013, bärs i Earthy Rainbow, Norwegian Alba Wool, Ellevill Paisley Linen Ink & Tula Eiko Quilt.