Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av June
Kosmos skrev:Jag blir galen av att fleeceoverallen gör att sjalen kanar omkring. Kan inte knyta upp henne i långsjal eller ha henne i ringsjal för det blir bara inte bra när hon har en overall i fleece :evil: Vad har ni på era barn om de har ytterkläder i sjal/sele????

För det mesta har jag byxor (jeans el. manchester) och vindfleecejacka på min ettåring, men ibland om det är mycket kallt och jag vill slippa bärskydd tar jag vinteroverallen. De gånger jag bär min 2,5 åring har hon oftast antingen vinteroverall eller vindbyxor och vindjacka (hon är för stor för bärskyddet).
Användarens profilbild
Av June
Kosmos skrev:Ja bärskydd är ju bra, men inget alternativ när jag ska lämna/hämta på förskolan eftersom vi alltid åker bil dit :? Då har jag henne i ringsjalen och det blir inte alltid så bra.
Bara byxor tycker jag är för kallt nu. Ja får fundera vidare :hmm:
Du kan ju ha tights eller strumbyxor (i ull) under.
Användarens profilbild
Av June
Kosmos skrev:
June skrev:
Kosmos skrev:Ja bärskydd är ju bra, men inget alternativ när jag ska lämna/hämta på förskolan eftersom vi alltid åker bil dit :? Då har jag henne i ringsjalen och det blir inte alltid så bra.
Bara byxor tycker jag är för kallt nu. Ja får fundera vidare :hmm:
Du kan ju ha tights eller strumbyxor (i ull) under.
Det är ju sant :wink:
Ska nog sy mig ett par av all ulltrikå jag har här hemma :D
Och jag ska nog köpa ett par till och i ull denna gång.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?