- sön nov 29, 2009 19:33
jag känner igen mig på pricken, jag tar med mig stickningen överallt också och senast jag var på middag smet jag undan och stickade lite i smyg
melon skrev:Fryle skrev:Skönt att ha sticknördslikarKnyttet & K skrev:Jag tar ofta med stickningen, om det är en fest där jag känner att det är ok (mina ramar är dock ganska vida). På de flesta mindre tillställningar känns det inget konstigt att ta fram den efter maten framförallt om man hamnar pratandes i soffan ändå. När jag var på promovering med efterföljande bal häromsistens lämnade jag den dock hemma, men längtade efter den... (det var en urtråkig tretimmars ceremoni i en stor aula, ingen hade kunnat ha något att invända mot en stickning där!) trodde jag var ensam om såna funderingar.visslan skrev:Jag funderade ett tag på att ta med den. Men det kändes för osocialt (vilket jag visserligen är). Men jag går en stund och åker sen hem och stickarBubbi skrev:Eller att längta hem till stickningen om man gick på festen ändå...Knyttet & K skrev:Hur många sticknördspoäng får man om man hellre vill sticka än att gå på fest på en lördagkväll?Jag väljer också stickning över fest![]()
Jag känner mig skitnördig vill sticka. Lite oartig dessutom. Nu för tiden har jag börjat sticka lite varstans så folk börjar vänja sig.

Tre barn födda 1999, 2004 och 2008.