- ons nov 18, 2009 10:01
Björklöv skrev:Kör! Själv ska jag börja på den här mössan, tänkte jag. Vill ha en liten stickning att varva min kofta med.MuuM skrev:Jag var SUPERNOGA men egentligen alldeles för trött, men likt förb¤#&%¤¤ så lyckades jag vrida eländetBjörklöv skrev:Jag vet, det är väldigt irriterande att vrida stickningen.Jag håller på att bli galen tror jag, eller så sitter jag försent med saker som kräver en mer vaken hjärna. Jag försökte mig på en början på en mössa igårkväll, tänkte jag skulle testa ML, eller snarare halv-ML. Men hur jag än gjorde så lyckades jag vrida arbetet jag vet inte hur många gånger så jag blev tvungen att riva upp och börja om från början.
![]()
Nu har jag 112 maskor upplagda på en rundsticka och jag funderar starkt på att sticka några varv fram-och-tillbaka bara för att jag lättare ska undvika vridning i fortsättningen. Eller blir det oxå tokigtEnda tipset jag har är att vara supernoga när du börjar på första varvet. Att sticka fram och tillbaka något varv funkar, men då får du en liten söm längst ner. Inte hela världen, kanske.
Nä, jag få ta en liten söm, det blir ju så kort bit så det går nog att få den ganska osynlig
/MuuM
R -07 och M -10.
Surfar ofta via padda eller telefon och kan då vara väldigt kortfattad. Jag är snäll ändå.
R -07 och M -10.
Surfar ofta via padda eller telefon och kan då vara väldigt kortfattad. Jag är snäll ändå.