Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sanna73
Nu råkar jag och A vara samma stjärntecken så att det blev ett lejon var ett lätt val. Men hade inget lejon funnits på säljes just då hade jag lika gärna kunnat gå på makens stjärntecken, hundens, min mammas, framtida barns tänkta stjärntecken. Dvs egentligen spelar det inte mig så stor roll vilket stjärntecken det är, bara den är snygg (så skorpion går bort, det är så obehagliga små djur :wink: )
Användarens profilbild
Av mia82
Jag har precis börjat titta på den, men tror att jag vill ha en oxe (sonens tecken). Är det någon som vet vad den finns i för längder? Den längsta jag såg när jag kollade supersnabbt var 4,6 m (om jag minns rätt). Jag har inte provat att knyta en vävd sjal ännu men tror att jag vill ha en längre.
Användarens profilbild
Av CasaMia
Den finns i 5,1 m oxå, men jag tror Stellaris har slut på dem och de säljer ut dem, så det är nog på begagnat-marknaden eller utomlands man får handla då ...
Användarens profilbild
Av mia82
CasaMia skrev:Den finns i 5,1 m oxå, men jag tror Stellaris har slut på dem och de säljer ut dem, så det är nog på begagnat-marknaden eller utomlands man får handla då ...
Är det bara där man kan köpa dem? Jag funderar på att ändå köpa en innan de är helt slut. Hur stor användning har man av sjal som är 4,6 m?
Användarens profilbild
Av Aurian
mia82 skrev:
CasaMia skrev:Den finns i 5,1 m oxå, men jag tror Stellaris har slut på dem och de säljer ut dem, så det är nog på begagnat-marknaden eller utomlands man får handla då ...
Är det bara där man kan köpa dem? Jag funderar på att ändå köpa en innan de är helt slut. Hur stor användning har man av sjal som är 4,6 m?
Det beror helt och hållet på hur din kropp är byggd och vad du själv föredrar...
Förr, när jag var lite mindre i omkrets (dvs en strl 38 ungefär) Så kunde jag knyta i stort sett allt med en 4,6 sjal.
Sen blev jag förtjust i att ha långa ändar hängandes, så jag bytte till längre sjalar :-) Numera kan jag knappt få runt en 4,6m sjal i X-omslut... :oops:
Användarens profilbild
Av Jennelii
marlene skrev:Vad, vem bryr sig i barnet :lol: Jag har mitt stjärntecken på min bebina :Hahaa:
Jag har oxå mitt stjärntecken =)
Av ing0065
zmurfan skrev:Jag valde fiskarna på min bebina pga att jag hittade en begagnad sådan till salu just när jag var nyfiken och ville prova.

Bonus är att både jag och sonen som skulle bäras är fisk.

Sjalen behålls naturligtvis till kommande pyre som föds i Januari och kommer användas då med. Det är ju mitt stjärntecken och jag älskar sjalen.
Hör av dig ok du ångrar dig, här är vi också två fiskar! :loving: Jag börjar bli sugen på att utöka sjalförrådet, trots att jag lovade mig själv att nöja mig med en sjal... :Hahaa:
Användarens profilbild
Av loppatoppa
mia82 skrev:
Jag har en bebina oxe som är 4,6 o jag stortrivs m den :loving:
Användarens profilbild
Av emelie
Jag och barnen har samma stjärntecken alla tre, så hur svårt var det? 8)

Jag har en 4,6 på mig (stl 36) är den perfekt till allt.
Användarens profilbild
Av mia82
Aurian skrev:
mia82 skrev:
Det beror helt och hållet på hur din kropp är byggd och vad du själv föredrar...
Förr, när jag var lite mindre i omkrets (dvs en strl 38 ungefär) Så kunde jag knyta i stort sett allt med en 4,6 sjal.
Sen blev jag förtjust i att ha långa ändar hängandes, så jag bytte till längre sjalar :-) Numera kan jag knappt få runt en 4,6m sjal i X-omslut... :oops:
Jag köpte den, kunde inte låta bli. :love: Jag kan knyta X-omslut med den, men eftersom jag också tycker om att ha långa ändar hängandes skulle den gärna ha fått vara längre. Jag ångrar absolut inte att jag köpte den, men behöver nog en längre sjal också. :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?