Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Marimba
Ni som har en Bebina stjärntecken (eller vill ha eller har haft eller har funderat på en sån en liten stund nån gång :lol: ), är det viktigt att ha samma stjärntecken som barnet ni bär? :mitvit:

Är det själva poängen eller är det att "föredra" eller kvittar det helt liksom?

Kan inte sluta undra. :hellu:
Användarens profilbild
Av Marimba
marlene skrev:Vad, vem bryr sig i barnet :lol: Jag har mitt stjärntecken på min bebina :Hahaa:
Haha, ja men självklart! Den tanken slog mig aldrig! :duh: :wink: :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Aurian
marlene skrev:Vad, vem bryr sig i barnet :lol: Jag har mitt stjärntecken på min bebina :Hahaa:
Samma här :lol: Jag har ju två barn som jag bär, och de har olika stjärntecken... Då skulle jag ju ha behövt köpa en varsin till dem för att det skulle vara "rättvist"... :hellu:

Ärligt talat spelar det nog inte så stor roll... Bäregenskaperna är troligen precis de samma oavsett vilket stjärntecken man väljer :this:
Användarens profilbild
Av April
Vad, vem bryr sig i barnet Jag har mitt stjärntecken på min bebina
Samma här 8) :lol:

KRam
Användarens profilbild
Av Monique29
Vad, vem bryr sig i barnet Jag har mitt stjärntecken på min bebina
Katharina skrev:Är dte bara jag som har barnets stjärntecken? ;-)
Jag har också i det stjärntecken som Alva är född, men det var mest bara för att det fanns just en jungfru på säljes och inte en vattuman. För min del så hade det nog varit just nån av dem två som jag valt emellan.
Användarens profilbild
Av CasaMia
Puffar i en gammal tråd ...
Både barn och jag är vågar, men de var slut, så vi har en skorpion :lol:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag valde fiskarna på min bebina pga att jag hittade en begagnad sådan till salu just när jag var nyfiken och ville prova.

Bonus är att både jag och sonen som skulle bäras är fisk.

Sjalen behålls naturligtvis till kommande pyre som föds i Januari och kommer användas då med. Det är ju mitt stjärntecken och jag älskar sjalen.
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Jag bar också i en Bebina med mitt stjärntecken för att jag tänkte mig bära fler än ett barn i den.
Sen visade sig att det liksom blev A:s sjal, han blev tokavis när jag tänkte bära syrran i den så då använde jag den mest i smyg (känner mig som Lotta på Bråkmakargatan när jag säger så) till henne när vi skulle till BVC och han var hos dagmamman t.ex.
Användarens profilbild
Av sanna73
Nu råkar jag och A vara samma stjärntecken så att det blev ett lejon var ett lätt val. Men hade inget lejon funnits på säljes just då hade jag lika gärna kunnat gå på makens stjärntecken, hundens, min mammas, framtida barns tänkta stjärntecken. Dvs egentligen spelar det inte mig så stor roll vilket stjärntecken det är, bara den är snygg (så skorpion går bort, det är så obehagliga små djur :wink: )
Användarens profilbild
Av mia82
Jag har precis börjat titta på den, men tror att jag vill ha en oxe (sonens tecken). Är det någon som vet vad den finns i för längder? Den längsta jag såg när jag kollade supersnabbt var 4,6 m (om jag minns rätt). Jag har inte provat att knyta en vävd sjal ännu men tror att jag vill ha en längre.
Användarens profilbild
Av CasaMia
Den finns i 5,1 m oxå, men jag tror Stellaris har slut på dem och de säljer ut dem, så det är nog på begagnat-marknaden eller utomlands man får handla då ...
Användarens profilbild
Av mia82
CasaMia skrev:Den finns i 5,1 m oxå, men jag tror Stellaris har slut på dem och de säljer ut dem, så det är nog på begagnat-marknaden eller utomlands man får handla då ...
Är det bara där man kan köpa dem? Jag funderar på att ändå köpa en innan de är helt slut. Hur stor användning har man av sjal som är 4,6 m?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?