Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Mari skrev:Behöver nya nålar till overlocken... Vart kan man köpa det?Hos vanliga sybehörsbutiker skulle jag tro. Om inte din overlock är lika gammal som min för då finns inga nålar, fick vi erfara
Dom är något mindre i "omfånget" än nålarna till min vanliga syskin dessvärre. Hoppas ni förstår vad jag menar.
Zai skrev: Hos vanliga sybehörsbutiker skulle jag tro. Om inte din overlock är lika gammal som min för då finns inga nålar, fick vi erfaraVilken tur du har!. Sambon gick iofs bara till två butiker men ingen hade hört talas om overlocknålar som är helt runda upptill. Nu har jag en handlingskraftig karl så han slipade helt sonika till ett par vanliga. Lycka till!
Mari skrev:Det är en otrolig billig och simpel tysk Victoria... Köpt via Tradera...Hmm. Jag hade en vanlig symaskin av märket Victoria innan den gick sönder, men jag har alla nålar kvar till den. Om du vill kan jag skicka dem så kan du se ifall de passar? Jag har en uppsjö av symaskinnålar så jag behöver dem verkligen inte.
nakum skrev:Mari skrev:Det är en otrolig billig och simpel tysk Victoria... Köpt via Tradera...Hmm. Jag hade en vanlig symaskin av märket Victoria innan den gick sönder, men jag har alla nålar kvar till den. Om du vill kan jag skicka dem så kan du se ifall de passar? Jag har en uppsjö av symaskinnålar så jag behöver dem verkligen inte.
Det följde dock bara med 3 nålar, för jag glömde naturligtvis ta ur den som satt i när jag lämnade bort maskinen.
FiaLisa skrev:ebay är en bra källa för allehanda nålar.Ebay är som en okänd djungel, jag begriper ingenting
Marine78 skrev:Sitter inte nålarna fast med justerbara skruvar? Har du provat att få i vanliga nålar? Annars vet jag inte vad jag skall komma med för råd förutom en annan overlock då, och det rådet vill man ju inte haHur mycket vågar man ta i? Vore ju synd att "vålda" sönder maskinen helt och hållet...![]()
nakum skrev:Jag fick för mig att det kan vara holländska? Gjorde ett försök med googletraslate..Tack, tack. Tänkte inte på google translate... Fast ändock ingen kontakt information.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?