Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tinaw
Jag har sytt ett gäng supersnygga tröjor åt Hannah, randiga i ett par olika färgställningar och med dubbla ärmar i randigt/enfärgat... Jag är så sjukt nöjd, men h nu när jag vill skryta kom jag på att vi lånat ut digitalkameran till Cs brorsa som fått barn i förrgår.

:hopmad:

Jaja. De är fina i alla fall. H kan inte bestämma sig på morgonen för vilken hon ska ta! :lol:
Senast redigerad av tinaw den ons okt 21, 2009 15:01, redigerad totalt 1 gånger.
har du ingen kamera i mobilen? Som kan duga som substitut så vi får vår nyfikenhet stillad...
tinaw skrev:Jo men min mobil är inte kompatibel med min dator... Upptäckte jag igår... *suck*
Och du kan inte ladda upp direkt från mobilen...?
tinaw skrev::lol: Du ger dig inte du! Klart att jag kan när jag tänker så långt... Ska se vad jag kan göra :D
Tänkte väl!!! Du kan väl inte ha en telefon utan internetuppkoppling. Och jag är inte envis, jag bara hjälper dig att skryta... ;-)
Användarens profilbild
Av MuuM
tinaw skrev:*suck*

Ja inte blev bilden bra :roll:
men här är tröjorna i alla fall. Alla är inte med, några är redan i tvätten, men de är i stort sett i samma färger. Underst ligger lite tyger som jag ska sy mer i.

Bild
Supersnygga! När kommer du ner till storstan och lär mig sy? ;-) Ibland får man tulla lite på kvaliteten när man vill skryta.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?