Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tinaw
Jag har sytt ett gäng supersnygga tröjor åt Hannah, randiga i ett par olika färgställningar och med dubbla ärmar i randigt/enfärgat... Jag är så sjukt nöjd, men h nu när jag vill skryta kom jag på att vi lånat ut digitalkameran till Cs brorsa som fått barn i förrgår.

:hopmad:

Jaja. De är fina i alla fall. H kan inte bestämma sig på morgonen för vilken hon ska ta! :lol:
Senast redigerad av tinaw den ons okt 21, 2009 15:01, redigerad totalt 1 gånger.
har du ingen kamera i mobilen? Som kan duga som substitut så vi får vår nyfikenhet stillad...
tinaw skrev:Jo men min mobil är inte kompatibel med min dator... Upptäckte jag igår... *suck*
Och du kan inte ladda upp direkt från mobilen...?
tinaw skrev::lol: Du ger dig inte du! Klart att jag kan när jag tänker så långt... Ska se vad jag kan göra :D
Tänkte väl!!! Du kan väl inte ha en telefon utan internetuppkoppling. Och jag är inte envis, jag bara hjälper dig att skryta... ;-)
Användarens profilbild
Av MuuM
tinaw skrev:*suck*

Ja inte blev bilden bra :roll:
men här är tröjorna i alla fall. Alla är inte med, några är redan i tvätten, men de är i stort sett i samma färger. Underst ligger lite tyger som jag ska sy mer i.

Bild
Supersnygga! När kommer du ner till storstan och lär mig sy? ;-) Ibland får man tulla lite på kvaliteten när man vill skryta.

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?