- mån okt 05, 2009 21:13
Jag har en bunt finfina tyger som jag köpte på syfestivalen i våras, men någon sömnad har det inte blivit för mig. Dels så gick det inte riktigt som jag ville med overlocksymaskin (jag skulle låna en men det funkade inte riktigt), och dels har jag helt enkelt inte tid och ork att sy så som mitt liv ser ut just nu.
Så nu sitter jag på dessa fina tyger och undrar vad jag ska göra av dem. Men så slogs jag av tanken att det kanske finns någon här som är intresserad av att göra ett litet byte. Om du syr åt mig så får du tyg av mig. Jag ville bla ha muddbyxor till barnen, men tyget jag har räcker ju till mycket mer än så.
Velourtygerna jag har är från mjuka tyger, bla kalikås regnbågsvelour, samt getingvelour. Dessutom har jag lilarandig och grönrandig. Jag har också lite trikåtyger i olika färger.
Är det någon som är intresserad?
Så nu sitter jag på dessa fina tyger och undrar vad jag ska göra av dem. Men så slogs jag av tanken att det kanske finns någon här som är intresserad av att göra ett litet byte. Om du syr åt mig så får du tyg av mig. Jag ville bla ha muddbyxor till barnen, men tyget jag har räcker ju till mycket mer än så.
Velourtygerna jag har är från mjuka tyger, bla kalikås regnbågsvelour, samt getingvelour. Dessutom har jag lilarandig och grönrandig. Jag har också lite trikåtyger i olika färger.
Är det någon som är intresserad?
* jazoo *
Johanna, med brallisen Alice okt -05
och vackraste Vincent okt -08 
Johanna, med brallisen Alice okt -05