Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har en bunt finfina tyger som jag köpte på syfestivalen i våras, men någon sömnad har det inte blivit för mig. Dels så gick det inte riktigt som jag ville med overlocksymaskin (jag skulle låna en men det funkade inte riktigt), och dels har jag helt enkelt inte tid och ork att sy så som mitt liv ser ut just nu.

Så nu sitter jag på dessa fina tyger och undrar vad jag ska göra av dem. Men så slogs jag av tanken att det kanske finns någon här som är intresserad av att göra ett litet byte. Om du syr åt mig så får du tyg av mig. Jag ville bla ha muddbyxor till barnen, men tyget jag har räcker ju till mycket mer än så.

Velourtygerna jag har är från mjuka tyger, bla kalikås regnbågsvelour, samt getingvelour. Dessutom har jag lilarandig och grönrandig. Jag har också lite trikåtyger i olika färger.

Är det någon som är intresserad?
Det låter väldigt intressant! :D

Tänkte du som att man syr t.ex. ett par byxor till dig (eller ja barnen) och får en liten extra bit tyg att behålla som betalning för arbetet? Eller är jag helt ute å cyklar nu...? :hmm:
Smultronbarn skrev:Det låter väldigt intressant! :D

Tänkte du som att man syr t.ex. ett par byxor till dig (eller ja barnen) och får en liten extra bit tyg att behålla som betalning för arbetet? Eller är jag helt ute å cyklar nu...? :hmm:
Det var precis så jag menade!

Jag har fått några intressenter via pm redan, men jag återkommer i tråden om det blir aktuellt igen.
jazoo skrev:
Smultronbarn skrev:Det låter väldigt intressant! :D

Det var precis så jag menade!

Jag har fått några intressenter via pm redan, men jag återkommer i tråden om det blir aktuellt igen.
Gör gärna så! :tumup: Hoppas det blir fina byxor! :D Men det blir det aldeles säkert när de görs av duktiga SB:are. :wink:
silent_angel skrev:Jag syr väldigt gärna om du inte redan hittat någon... Har ganska mysket tyger att dela med mig av också om någon vill göra nåt litet byte..
Jag har nu kommit överens med en sjalbarnare om att hon skall sy åt mig. Så jag är nöjd för den här gången, men det kanske blir fler tillfällen, vem vet!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?