Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zero.sara
Den ser skön ut :tumup:
Undrar just om 2½ åringen behöver några fler bärdon än de som sällan används hemma :roll:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Boadicea skrev:En sak till du måste köpa! :twisted: :heart:
:fnissa: fast jag kommer ju inte riktigt överens med MT vet du ju. :lol: Fast ska jag ha en så är det nog en sån =)
Användarens profilbild
Av visslan
Intressant!
Det står att de bara rekommenderar till storlek 86 (på barnet). Det känns lite snålt, tycker jag, eller? Min pojke på knappt 1 år är snart uppe i den storleken och jag tycker nog jag borde kunna bära honom ett bra tag till.
Användarens profilbild
Av Jolin
visslan skrev:Intressant!
Det står att de bara rekommenderar till storlek 86 (på barnet). Det känns lite snålt, tycker jag, eller? Min pojke på knappt 1 år är snart uppe i den storleken och jag tycker nog jag borde kunna bära honom ett bra tag till.
kkonstigt :hmm: står det måtten någonstans? (jag hittar den inte på sidan och kan inte tyska)
Användarens profilbild
Av visslan
Här, direktlänk: http://www.didymos.de/html/didytai/start.htm
Längst ned till höger finns en bild på en 3-årig flicka som bärs och så står det: Das geht offensichtlich noch, wir empfehlen ihn allerdings nur bis Konfektionsgröße 86.
Ungefär: Det går bra, men vi rekommenderar bara till storlek 86.
Användarens profilbild
Av mari_tres
visslan skrev:Här, direktlänk: http://www.didymos.de/html/didytai/start.htm
Längst ned till höger finns en bild på en 3-årig flicka som bärs och så står det: Das geht offensichtlich noch, wir empfehlen ihn allerdings nur bis Konfektionsgröße 86.
Ungefär: Det går bra, men vi rekommenderar bara till storlek 86.
:hmm: Nån som kan skriva och fråga dem varför?
Användarens profilbild
Av Be-Linda
:siishah:

Superfina!!!! Gäller bara att kunna välja vilken... :loving:
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
Men hallå..

Inte bra, inte bra.. Blir ju sugen på en. Sen att jag inte gillar att bära i Mt eller didymos spelar kanske inte så stor roll :wink:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Ellen och jag skrev:Men hallå..

Inte bra, inte bra.. Blir ju sugen på en. Sen att jag inte gillar att bära i Mt eller didymos spelar kanske inte så stor roll :wink:
Kombon blir nog däremot kanon!!! :mrgreen:
Användarens profilbild
Av zero.sara
:siishah: Kom bara att tänka på Geckon som didytai :love: Det skulle jag vilja ha en :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
Är det ingen som har köpt nån än så att jag kan få höra hur den är??? :siishah: :wink:
Användarens profilbild
Av June
mari_tres skrev:Är det ingen som har köpt nån än så att jag kan få höra hur den är??? :siishah: :wink:
Jag har funderat på det. Men då måste jag sälja min bb-tai först. Någon som har skrivit till dem och fråga varför de inte går att använda längre än till klädstorlek 86?

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?