Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zero.sara
Den ser skön ut :tumup:
Undrar just om 2½ åringen behöver några fler bärdon än de som sällan används hemma :roll:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Boadicea skrev:En sak till du måste köpa! :twisted: :heart:
:fnissa: fast jag kommer ju inte riktigt överens med MT vet du ju. :lol: Fast ska jag ha en så är det nog en sån =)
Användarens profilbild
Av visslan
Intressant!
Det står att de bara rekommenderar till storlek 86 (på barnet). Det känns lite snålt, tycker jag, eller? Min pojke på knappt 1 år är snart uppe i den storleken och jag tycker nog jag borde kunna bära honom ett bra tag till.
Användarens profilbild
Av Jolin
visslan skrev:Intressant!
Det står att de bara rekommenderar till storlek 86 (på barnet). Det känns lite snålt, tycker jag, eller? Min pojke på knappt 1 år är snart uppe i den storleken och jag tycker nog jag borde kunna bära honom ett bra tag till.
kkonstigt :hmm: står det måtten någonstans? (jag hittar den inte på sidan och kan inte tyska)
Användarens profilbild
Av visslan
Här, direktlänk: http://www.didymos.de/html/didytai/start.htm
Längst ned till höger finns en bild på en 3-årig flicka som bärs och så står det: Das geht offensichtlich noch, wir empfehlen ihn allerdings nur bis Konfektionsgröße 86.
Ungefär: Det går bra, men vi rekommenderar bara till storlek 86.
Användarens profilbild
Av mari_tres
visslan skrev:Här, direktlänk: http://www.didymos.de/html/didytai/start.htm
Längst ned till höger finns en bild på en 3-årig flicka som bärs och så står det: Das geht offensichtlich noch, wir empfehlen ihn allerdings nur bis Konfektionsgröße 86.
Ungefär: Det går bra, men vi rekommenderar bara till storlek 86.
:hmm: Nån som kan skriva och fråga dem varför?
Användarens profilbild
Av Be-Linda
:siishah:

Superfina!!!! Gäller bara att kunna välja vilken... :loving:
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
Men hallå..

Inte bra, inte bra.. Blir ju sugen på en. Sen att jag inte gillar att bära i Mt eller didymos spelar kanske inte så stor roll :wink:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Ellen och jag skrev:Men hallå..

Inte bra, inte bra.. Blir ju sugen på en. Sen att jag inte gillar att bära i Mt eller didymos spelar kanske inte så stor roll :wink:
Kombon blir nog däremot kanon!!! :mrgreen:
Användarens profilbild
Av zero.sara
:siishah: Kom bara att tänka på Geckon som didytai :love: Det skulle jag vilja ha en :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
Är det ingen som har köpt nån än så att jag kan få höra hur den är??? :siishah: :wink:
Användarens profilbild
Av June
mari_tres skrev:Är det ingen som har köpt nån än så att jag kan få höra hur den är??? :siishah: :wink:
Jag har funderat på det. Men då måste jag sälja min bb-tai först. Någon som har skrivit till dem och fråga varför de inte går att använda längre än till klädstorlek 86?
cykelbarn

intressant

Jag tänkte ge mig på en liten upp[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?