- tis sep 22, 2009 20:14
imorgon ska jag visa sjalar hos bm. det är en föräldragrupp jag ska visa.
det känns lite läskigt.. jag är inte alls van att prata inför folk på det viset och jag har (haft) problem med den sociala biten.
mådde väldigt dåligt för några år sedan så jag vågade knapp ut på stan..
men nu ska jag alltså stå framför flera (vet inte hur många) och prata om mina älskade sjalar..
något jag bör tänka på?
uppdatering
det gick så bra..
jag stod utanför dörren i flera min. funderande, ska jag knacka eller gå härifrån. eller ska jag knacka och springa?
och sen knackade jag..
jag kom lite tidigt så jag fick vänta i 20 min. men då fick jag tid att lugna ner mig och andas..
väl inne gick det skitbra. dom lyssnade på mig. jag förklarade att det var första gången jag gjorde så här och att jag var nervös.
men sen så gick det av bara farten. det var två st som verkade intresserad.. och några var totalt anti verkade det som..
men ändå, jag känner mig så nöjd!
och stolt!
det känns lite läskigt.. jag är inte alls van att prata inför folk på det viset och jag har (haft) problem med den sociala biten.
mådde väldigt dåligt för några år sedan så jag vågade knapp ut på stan..
men nu ska jag alltså stå framför flera (vet inte hur många) och prata om mina älskade sjalar..

något jag bör tänka på?
uppdatering
det gick så bra..

jag stod utanför dörren i flera min. funderande, ska jag knacka eller gå härifrån. eller ska jag knacka och springa?

och sen knackade jag..

väl inne gick det skitbra. dom lyssnade på mig. jag förklarade att det var första gången jag gjorde så här och att jag var nervös.
men sen så gick det av bara farten. det var två st som verkade intresserad.. och några var totalt anti verkade det som..
men ändå, jag känner mig så nöjd!

Senast redigerad av disavi den tor sep 24, 2009 10:47, redigerad totalt 1 gånger.