Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Nettan skrev:Jättefin.Ja tack för ullen!! det räcker till fler
Kul att ullen kom till användning.
Smultronbarn skrev:Fin!Det finns fortfarande gör detsjälv kit! (men jag tänkte det var billigar att köpa 1m trikå, och sen ullen för sig osv... om man tänkt sy fler. Häftet med arbetsbeskrivning hade jag sen jag var liten)![]()
När jag var liten minns jag att det fanns "gör det själv-kit" med waldorfdockor, men plockar ni ihop själva? Vad använder ni för material? Hur gör man? Blev också sugen på att sy en docka till julen... :
Emmamedhunden skrev:Oh, var finns det färdiga kit att köpa idag?Smultronbarn skrev:Fin!Det finns fortfarande gör detsjälv kit! (men jag tänkte det var billigar att köpa 1m trikå, och sen ullen för sig osv... om man tänkt sy fler. Häftet med arbetsbeskrivning hade jag sen jag var liten)![]()
När jag var liten minns jag att det fanns "gör det själv-kit" med waldorfdockor, men plockar ni ihop själva? Vad använder ni för material? Hur gör man? Blev också sugen på att sy en docka till julen... :
hårgarnet tyckte jag var knepigast att hitta rätt färg osv... nu blev ju dockan rätt vithårig
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?