Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Nettan skrev:Jättefin.
Kul att ullen kom till användning.
Ja tack för ullen!! det räcker till fler :D
Av Smultronbarn
Fin! :D

När jag var liten minns jag att det fanns "gör det själv-kit" med waldorfdockor, men plockar ni ihop själva? Vad använder ni för material? Hur gör man? Blev också sugen på att sy en docka till julen... : :tumup:
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Smultronbarn skrev:Fin! :D

När jag var liten minns jag att det fanns "gör det själv-kit" med waldorfdockor, men plockar ni ihop själva? Vad använder ni för material? Hur gör man? Blev också sugen på att sy en docka till julen... : :tumup:
Det finns fortfarande gör detsjälv kit! (men jag tänkte det var billigar att köpa 1m trikå, och sen ullen för sig osv... om man tänkt sy fler. Häftet med arbetsbeskrivning hade jag sen jag var liten)

hårgarnet tyckte jag var knepigast att hitta rätt färg osv... nu blev ju dockan rätt vithårig :lol:
Av Smultronbarn
Emmamedhunden skrev:
Smultronbarn skrev:Fin! :D

Det finns fortfarande gör detsjälv kit! (men jag tänkte det var billigar att köpa 1m trikå, och sen ullen för sig osv... om man tänkt sy fler. Häftet med arbetsbeskrivning hade jag sen jag var liten)

hårgarnet tyckte jag var knepigast att hitta rätt färg osv... nu blev ju dockan rätt vithårig :lol:
Oh, var finns det färdiga kit att köpa idag? :app: Stoppas alla med ull som i fårull alltså?
Självklart blir det billgare att plocka ihop materialet själv om man skall göra många, men för en nybörjare kanske det räcker med ett startkit tänkte jag. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?