- fre sep 11, 2009 22:12
legenden29 skrev:Jag gillar att korsa o skulle nog förlänga. Skulle ta ett tyg som inte är helt stumt ("döda" en gammal sjal?) o sy på. Jag gillar inte den varianten när det blir som ryggsäck över axlarna, men jag tränar mig på att bära även så....
Tänkte prova ryggsäck med dottern imorgon, men undrar samtidigt om man ska göra som en med sjal och ta axelbanden över ena benet och under andra benet eller om det finns andra sätt som är bättre? Och om man när man knyter midjebältet ska låta MT hänga ned så att man har utsidan mot ryggen eller om man ska knyta med insidan mot ryggen (svårt att förklara, hoppas ni förstår)? Hur gör ni, jag tycker ibland det känns som om dottern hänger förmycket och detta kan jag inte minnas att jag upplevt med sjalen?
Att döda en sjal kan jag inte (har ingen att döda), men jag letar tyg att förlänga och även fixa till huvudstödet med. Använder än så länge en halsduk som stöd för huvudet när jag är själv, men den fungerar inte att förlänga med (för elastisk).
Två tjejer födda 07 & 08. Burit i MaM, Didymos, Zara, Ergo, Beco Butterfly, BB-Tai, Manduca, Boba, Aldoria Bambu Soft, Calin Blue Gauze. En kille, född 2013, bärs i Earthy Rainbow, Norwegian Alba Wool, Ellevill Paisley Linen Ink & Tula Eiko Quilt.