- ons sep 09, 2009 11:57
Har testat med en docka några gånger innan jag vågade. Höll mig i sängen vid knytandet (var ensam hemma så inga extra händer fanns att tillgå), lite pirrigt första gången. Knöt en omsluten ryggsäck, grabben var bökig och gnyig = trött. Behöver väll knappas säga att han somna nästan omgående
. Bar ingen längre stund då jag inte fått till spänningen helt perffa, men övning ger färdighet. Och oj vad bekvämt det var å vad skönt att ha händer och famn fria, kunde plocka undan lite saker som skulle ut i boden och behövde hela famnen till det.
Nu behöver jag råd. Var svårt att få honom i en grodpossition så jag knöt under knävecken. Han e en ganska lång grabb för fem veckor (59cm för 1,5veckor sedan). Skall jag knixa lite mer å få honom i grodis, eller kan det funka med knävecks varianten?

Nu behöver jag råd. Var svårt att få honom i en grodpossition så jag knöt under knävecken. Han e en ganska lång grabb för fem veckor (59cm för 1,5veckor sedan). Skall jag knixa lite mer å få honom i grodis, eller kan det funka med knävecks varianten?