- tor sep 03, 2009 12:07
Och jag gör glatt allt jag kan för att skämma bort mina barn så mycket som möjligt 

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Bubbi skrev:Ja, så gjorde i alla fall jag, och Sigvard är så självständig nu. Självklart ska barnet åka baklänges i snöret, att se ryggtavlan på sin förälder är inte bra, då blir de ju bortskämda såklart.Lundie skrev:Det måste vara tidernas största myt, att barn blir bortskämda av för mycket närhet.
Hur gjorde man innan det fanns vagnar? Band fast ungen i ett snöre och drog det några meter bakom sig för att inte riskera att skämma bort det?
Lundie skrev:Det måste vara tidernas största myt, att barn blir bortskämda av för mycket närhet.Nej nej nej. barnet satt förstås kvar hemma i grottan ensamt. Så får man självständiga barn.
Hur gjorde man innan det fanns vagnar? Band fast ungen i ett snöre och drog det några meter bakom sig för att inte riskera att skämma bort det?
Catti36 skrev:Lundie skrev:Det måste vara tidernas största myt, att barn blir bortskämda av för mycket närhet.Nej nej nej. barnet satt förstås kvar hemma i grottan ensamt. Så får man självständiga barn.
Catti36 skrev:Lundie skrev:Det måste vara tidernas största myt, att barn blir bortskämda av för mycket närhet.Nej nej nej. barnet satt förstås kvar hemma i grottan ensamt. Så får man självständiga barn.
FruFrid skrev:Visst skämmer man bort sitt barn om man bär mycket! Man skämmer bort det med närhet, trygghet och kärlek
mari_tres skrev:Och jag gör glatt allt jag kan för att skämma bort mina barn så mycket som möjligt
Din mamma skrev:Bubbi skrev:Ja, så gjorde i alla fall jag, och Sigvard är så självständig nu. Självklart ska barnet åka baklänges i snöret, att se ryggtavlan på sin förälder är inte bra, då blir de ju bortskämda såklart.Lundie skrev:Det måste vara tidernas största myt, att barn blir bortskämda av för mycket närhet.
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?