Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
thanisa skrev:Den här skulle jag vilja ha.Jag som var så nöjd med mina sjalar nu åsså gick jag in på sidan & fick se de färgade sjalarna!
Finns många sjalar som hon färgat som jag gillar mycket
http://kolouri.com/wordpress/
thanisa skrev:Av de jag har läst nu så tycker jag att en rosabatikad pamir borde vara det du letar efter. Du får prova vatanai, du får en väldigt ovanlig sjal och antingen om du köper en vit och färgar själv eller om du köper en som är färgad av dragonfly beginings så blir du ensam om den. Nackdelen är väl att pamir inte är lätt att få tag på.Nyfiken som man är... gogglade på vatanai pamir. Men hittar inte vad den är vävd av... antar att det är ngt exklusivt... på nån auktionssida i usa gick den (handfärgad av dragonflyes) för ca 1500sek. Är den bomull eller ngt annat spännande?
Emmamedhunden skrev:Bomull tror jag men alla sjalar är handvävda av en o samma kvinna.thanisa skrev:Av de jag har läst nu så tycker jag att en rosabatikad pamir borde vara det du letar efter. Du får prova vatanai, du får en väldigt ovanlig sjal och antingen om du köper en vit och färgar själv eller om du köper en som är färgad av dragonfly beginings så blir du ensam om den. Nackdelen är väl att pamir inte är lätt att få tag på.Nyfiken som man är... gogglade på vatanai pamir. Men hittar inte vad den är vävd av... antar att det är ngt exklusivt... på nån auktionssida i usa gick den (handfärgad av dragonflyes) för ca 1500sek. Är den bomull eller ngt annat spännande?
Pamir
Hand made baby sling
Each baby sling is an original. It is hand made in Marie Radvanova’s workshop. She weaves it on an hundred years old wooden loom.
thowida skrev:vad? berätta nu
JinxLinda skrev:Spännande i vart fall. Berätta nu.Emmiez skrev:thowida skrev:vad? berätta nu
thowida skrev:Tja några av de som ni föreslog har ju bott här så nu behöver jag fler förslag..har du inte köpt nån menar du?
thanisa skrev:Jag som funderade på om du fått tag på en pamir.näää det är ju en omöjlighet...
Emmiez skrev:jodå säkerligen minst 4 av som föreslagits har varit här och vänt..thowida skrev:Tja några av de som ni föreslog har ju bott här så nu behöver jag fler förslag..har du inte köpt nån menar du?
thowida skrev:en vet jag, symfoni (hette den väl) vilka mer, nån du har kvar eller e alla borta?Emmiez skrev:jodå säkerligen minst 4 av som föreslagits har varit här och vänt..thowida skrev:Tja några av de som ni föreslog har ju bott här så nu behöver jag fler förslag..har du inte köpt nån menar du?
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?