Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lenaskeå
thanisa skrev:Den här skulle jag vilja ha.
Bild

Finns många sjalar som hon färgat som jag gillar mycket
http://kolouri.com/wordpress/
Jag som var så nöjd med mina sjalar nu åsså gick jag in på sidan & fick se de färgade sjalarna! :love: :shock: Inte bra, inte bra alls!! Tur att jag är för bekväm att maila på engelska..
thanisa skrev:Av de jag har läst nu så tycker jag att en rosabatikad pamir borde vara det du letar efter. Du får prova vatanai, du får en väldigt ovanlig sjal och antingen om du köper en vit och färgar själv eller om du köper en som är färgad av dragonfly beginings så blir du ensam om den. Nackdelen är väl att pamir inte är lätt att få tag på.
Nyfiken som man är... gogglade på vatanai pamir. Men hittar inte vad den är vävd av... antar att det är ngt exklusivt... på nån auktionssida i usa gick den (handfärgad av dragonflyes) för ca 1500sek. Är den bomull eller ngt annat spännande?
Av sjaltokan
Emmamedhunden skrev:
thanisa skrev:Av de jag har läst nu så tycker jag att en rosabatikad pamir borde vara det du letar efter. Du får prova vatanai, du får en väldigt ovanlig sjal och antingen om du köper en vit och färgar själv eller om du köper en som är färgad av dragonfly beginings så blir du ensam om den. Nackdelen är väl att pamir inte är lätt att få tag på.
Nyfiken som man är... gogglade på vatanai pamir. Men hittar inte vad den är vävd av... antar att det är ngt exklusivt... på nån auktionssida i usa gick den (handfärgad av dragonflyes) för ca 1500sek. Är den bomull eller ngt annat spännande?
Bomull tror jag men alla sjalar är handvävda av en o samma kvinna.
Pamir
Hand made baby sling
Each baby sling is an original. It is hand made in Marie Radvanova’s workshop. She weaves it on an hundred years old wooden loom.
Av sjaltokan
Tja några av de som ni föreslog har ju bott här så nu behöver jag fler förslag.. :lol:

Och jag känner mig som den där gubben ungefär.. :Hahaa:
Senast redigerad av sjaltokan den sön sep 06, 2009 15:36, redigerad totalt 1 gånger.
thowida skrev:Tja några av de som ni föreslog har ju bott här så nu behöver jag fler förslag.. :lol:
har du inte köpt nån menar du?
Av sjaltokan
Emmiez skrev:
thowida skrev:Tja några av de som ni föreslog har ju bott här så nu behöver jag fler förslag.. :lol:
jodå säkerligen minst 4 av som föreslagits har varit här och vänt.. :rodna:
thowida skrev:
Emmiez skrev:
jodå säkerligen minst 4 av som föreslagits har varit här och vänt.. :rodna:
en vet jag, symfoni (hette den väl) vilka mer, nån du har kvar eller e alla borta?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?