Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
Gummiarmar är en klar fördel :wink:
Testa att få upp ena snöret först typ.

Edit: sätt INTE fast ett längre snöre i det befintliga :this:
Senast redigerad av mari_tres den tis aug 18, 2009 14:30, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag tycker det är enklast om man tar armen nerifrån för att fånga ena snöret, och sen vrider bak och drar upp. anledningen till att de är så korta är eu:s krav på säkerhet för barnprodukter, man får inte ha för långa snören i närheten av barn.
Användarens profilbild
Av mari_tres
diddeldi skrev:jag tycker det är enklast om man tar armen nerifrån för att fånga ena snöret, och sen vrider bak och drar upp. anledningen till att de är så korta är eu:s krav på säkerhet för barnprodukter, man får inte ha för långa snören i närheten av barn.
Då kanske det vid närmare eftertanke inte är någon bra idé att sätta fast ett längre snöre... :oops:
Av squeezetoy
Jag testade aldrig huvudstödet på manducan vid ryggbärande men reagerade på att det inte var värst långa tåtar att fiska tag i.

Du får kanske göra som jag fick göra med Ergon i början. Knäppa fast ena sidan av huvudstödet för då kunde jag enkelt nå den änden, sen när det var dags att använda huvudstödet så knäppter jag loss stödet först men höll tag i tåten och kunde förlja den och få tag på andra sidan med händerna bakåt över mitt huvud. Då kunde jag för mitt liv inte få tag på huvudstödet så som diddeldi beskriver, det känder som att armen bara låste halvvägs genom vridningen. Av någon outgrundlig anledning så går det däremot nu. Inga problem, lätt och smidigt. Helt plötsligt bara gick det.
Av linamh
mari_tres skrev:
diddeldi skrev:jag tycker det är enklast om man tar armen nerifrån för att fånga ena snöret, och sen vrider bak och drar upp. anledningen till att de är så korta är eu:s krav på säkerhet för barnprodukter, man får inte ha för långa snören i närheten av barn.
Då kanske det vid närmare eftertanke inte är någon bra idé att sätta fast ett längre snöre... :oops:
Jag förstår inte riktigt hur du menar. :oops: Fast man kanske kunde sätta fast ett längre snöre bara när man tar på sig den? :hmm:
Av linamh
Jag tror jag har fattat ungefär hur man gör, så på en bra dag med full rörlighet i armen kan jag nog fixa det. Om jag hade haft en unge som ville sitta på ryggen då. :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?