- tis aug 18, 2009 10:09
Hur tusan kommer man åt huvudstödet när man bär i Manducan på ryggen? Behöver jag ett par decimeter längre armar, eller? 

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
diddeldi skrev:jag tycker det är enklast om man tar armen nerifrån för att fånga ena snöret, och sen vrider bak och drar upp. anledningen till att de är så korta är eu:s krav på säkerhet för barnprodukter, man får inte ha för långa snören i närheten av barn.Då kanske det vid närmare eftertanke inte är någon bra idé att sätta fast ett längre snöre...
mari_tres skrev:Jag förstår inte riktigt hur du menar.diddeldi skrev:jag tycker det är enklast om man tar armen nerifrån för att fånga ena snöret, och sen vrider bak och drar upp. anledningen till att de är så korta är eu:s krav på säkerhet för barnprodukter, man får inte ha för långa snören i närheten av barn.Då kanske det vid närmare eftertanke inte är någon bra idé att sätta fast ett längre snöre...
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?