Blackbabe skrev:NeaVida skrev:säljaren skrev: "-Den är väldigt skön att bära i, avlastningen är kanon osv osv"
ren och skär lögn - klart man ska lägga sig i/korrigera säljaren i ett sånt läge! tycker jag... 
Fast det finns ju många som faktiskt tycker att BB är skön 
personligen lägger jag mig i om min åsikt efterfrågas. Lika lite som jag vill ha åsikter om hur jag bär så antar jag att ingen annan vill höra mina.
Fast det är inte samma sak, anser jag. Det finns folk som tycker att det är skönt att sova på ett liggunderlag på ett stengolv oxå, men att därifrån dra slutsatsen att liggunderlag på stengolv är "väldigt skönt och kanonbra avlastning" vore ju faktiskt en felaktig slutsats. BB har ingen ordentlig höftavlastning och smala axelband, dvs avlastningen är inte "kanon", inte ens om man jämför den med en billig skolväska från Stadium!
Och vad gäller bärkomfort så visst är det en smaksak, men om det talas om det i allmäna ordalag så ska det till en vis justering av säljarargumenten, pga det faktum att de allra flesta faktiskt blir grymme trötta i ryggen redan vid en fyramånaders i BB!
Foppatofflor är "väldigt sköna", Ullpläd är "väldigt skön", Sloggis maxitrosa är väldigt skön - Snörsandalett från Din Sko, Spikmatta och Stringtrosor är _inte_ "väldigt sköna", även om det finns folk som tycker det...
Och att lägga sig i när en säljare felinformerar en kund som frågat om en produkt... naej, det tycker jag _inte_ räknas som att "lägga sig i". Man lägger sig i säljarens arbetsuppgifter, men rackarns - det är ju för kundens bästa, tänker jag...
"Man måste förlåta den man var, så att man kan acceptera den man är, för att kunna älska den man kommer bli"