- tis aug 04, 2009 19:52
BB-slingen är min första och enda ringsjal men jag tycker inte den går att använda. Jag har kollat att jag trätt rätt flera gånger, min man har oxå kollat instruktioner och trätt på samma sätt men ringarna känns liksom för små för allt det tyget. Om man ska spänna åt med barnet i får man slita och dra som en galning och att släppa efter med barnet i är ju stört på omöljigt. Är det bara att den är så oanvänd eller gör jag ngt fel iaf?
Såg framför mig hur ringsjalen skulle vara det ultimata bära snabbt hjälpmedlet i och ur bilen vid dagislämning m. Och bilder på hur man ammar i sjalen verkar så smidiga iom att det är (eller rättare sagt ska vara) så lätt att hissa upp och ned barnet i den höjd man vill ha. Är helt klart besviken!
Fler som upplevt bb-slingen såhär?
Funderar på att köpa större ringar och sätta saxen i den
Såg framför mig hur ringsjalen skulle vara det ultimata bära snabbt hjälpmedlet i och ur bilen vid dagislämning m. Och bilder på hur man ammar i sjalen verkar så smidiga iom att det är (eller rättare sagt ska vara) så lätt att hissa upp och ned barnet i den höjd man vill ha. Är helt klart besviken!
Fler som upplevt bb-slingen såhär?
Funderar på att köpa större ringar och sätta saxen i den

Storebror juli 06
Storasyster nov 08
Lillebror BF 29 sep
Storasyster nov 08
Lillebror BF 29 sep