- fre aug 10, 2007 18:21
Min man älskar också sjalen, men han gillar inte att jag är så kritisk till BabyBjörn eftersom det enligt honom är helt utan anledning..
Froggie skrev:Jag är verkligen ingen förespråkare för BabyBjörn. Har faktiskt aldrig provat och kommer inte göra det heller eftersom jag älskar min Sino, men jag undrar verkligen hur det är det där med ergonomin för barnet. jag hade ju också läst om att det inte är bra för barnet att sitta som de gör i BabyBjörn. Min man tycker att jag är för kritisk och att det bara är något "sjalälskare" hittat på det där att BabyBjörn inte är bra, så vi frågade en ortoped när vi var där med vår dotter. Hon hävdade då att BabyBjörn är jättebra för bebisar. Jag blev väldigt förvånad men hon är ju ändå ortoped så hon borde ju veta.. eller kanske var hon sponsrad av BabyBjörnAnso skrev:Visa en snygg bild på en BECO och så ska du se att hon smälter!![]()
Hmmm, lite dyrt för kassakistan men bra mycket bekvämare och mer användbar en en BB-sele. Om hon nu ändå vill ha en BB-sele så finns det ju rätt många, nästan oanvända på beg.marknaden.......![]()
En Beco är mycket bättre! Göd inte BabyBjörn-kassanOch tänk på den skackars bebisen som ska sitta i den... Det finns ju mängder med anledningar till varför BabyBjörn är "bannlyst" på SB, förutom den anledningen att det blir obekvämt för bäraren... Den är oergonomisk, barnet sitter illa i den, belastar höfterna och skrevet på bebben, ger inte stöd åt nacken/huvudet... (sen är de ju så fuuuuuula)
![]()
Beco är ju som en MT, men med spännen och tampar och en praktisk ficka och luva/huvudstöd som är lätt att anpassa efter barnet. Den är otroligt enkel att använda och går att justera till att passa de flesta kroppsstorlekar. Sen är de ju såååå snygga också!![]()
I love my Lacework
Jag tycker att du ska skippa BabyBjörnen... Vill hon nödvändigtvis ha en så kan hon slösa de pengarna själv *hrmpfh*

Min man älskar också sjalen, men han gillar inte att jag är så kritisk till BabyBjörn eftersom det enligt honom är helt utan anledning..