- fre aug 10, 2007 11:08
ja jag vet helt vannsinigt men sin syster går inte övertyga
Sjal ÄR flummigt.
Men det tog henne EN dag hemma med bebisen för att inse att bebisar vill bäras, nära och att ett bärhjälpmedel är lika oumbärligt som hennes kära syster predikat
Så jag känner att jag vill hjälpa henne, bebisar mår bra av att bäras även om det nu blir en babybjörn. så här ska inhandlas en begagnad bärsele, trode aldrig jag skulle ut på bb jakt.. Allt sjaltyg skrämmer nog henne så även om jag försökte visa hur smidig å super enkel min mei tai är blev hon inte övertygad.
Hmm så nu blir det att jaga en bb, heheh trodde jag int att jag skulle göra. inte tänker jag lägga ut en massa pengar precis, snart inser hon kanske att den blir så tung att bära i. Kanske kan jag sakta lura henne att skaffa en mei tai iaf.

Hmm så nu blir det att jaga en bb, heheh trodde jag int att jag skulle göra. inte tänker jag lägga ut en massa pengar precis, snart inser hon kanske att den blir så tung att bära i. Kanske kan jag sakta lura henne att skaffa en mei tai iaf.

Stolt sjalmamma med buspojkarna storebror f april 2007 och lillebror f augusti 2008, bonusdotter f aug 2003.Bär i långsjal, mei tai och ringsjal. Tror att mei tai är guds gåva till småbarns familjer!