- ons jul 29, 2009 22:01
Jag beställde lite tyger (plysch med stjärnor) från mjukatyger.se, men det var inte så bra kvalitet på dem(feltryck bl.a.). Då jag kontaktade dem för att göra en reklamation tog det flera veckor, och flera mail, innan hon ens svarade på min fråga hur jag skulle göra. Hon påstod att hon inte fått de andra mailen. Till slut svarade hon i alla fall att jag kunde skicka tillbaks dem, vilket jag nu gjort. Det är bara det att hon inte hämtat ut dem! Jag skickade med schenker för att kunna spåra (så att de inte skulle kunna "komma bort"), och där ser jag nu att det inte är uthämtat trots att det gått en och en halv vecka sedan det kom fram.
Jag blir galen på detta, vill ju ha tillbaks mina pengar! Ångrar att jag betalade fakturan innan jag kollade på tygerna, men fakturan skulle vara betald redan när jag hämtade ut tygerna (den var utställd när den skickades, på tio dagar, det tog drygt en vecka innan den kom fram, och sedan ett par dagar till innan jag hade tid att hämta ut dem). När jag fick en påminnelse från henne på att fakturan skulle betalas blev jag lite stressad och betalade den alltså innan jag hunnit kolla på tygerna.
Det var även väldigt konstigt att vi som förbeställt dessa tyger (och fick "rabatt"), i slutändan fick betala mer än de som köpte dem senare, då de såldes som andrasortering
Finns det fler här inne som haft problem med dem undrar jag nu, och har det löst sig?
Ursäkta mitt röriga inlägg, hoppas det gick att förstå
Jag blir galen på detta, vill ju ha tillbaks mina pengar! Ångrar att jag betalade fakturan innan jag kollade på tygerna, men fakturan skulle vara betald redan när jag hämtade ut tygerna (den var utställd när den skickades, på tio dagar, det tog drygt en vecka innan den kom fram, och sedan ett par dagar till innan jag hade tid att hämta ut dem). När jag fick en påminnelse från henne på att fakturan skulle betalas blev jag lite stressad och betalade den alltså innan jag hunnit kolla på tygerna.
Det var även väldigt konstigt att vi som förbeställt dessa tyger (och fick "rabatt"), i slutändan fick betala mer än de som köpte dem senare, då de såldes som andrasortering

Finns det fler här inne som haft problem med dem undrar jag nu, och har det löst sig?
Ursäkta mitt röriga inlägg, hoppas det gick att förstå
A -04
T -07
T -07